2. Hotelbeoordelingen Hongarije
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Veszprem
Veszprem Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Vadkacsa Panzio Beoordelingsscore: 9

“Top locatie, met zeer goede service. Het restaurant is erg goed. Goede airconditioning en fijne kussens op de bedden.”

• Villa Borostyán Beoordelingsscore: 10

“Villa Boristyán is zeer goed gelegen. Tihany is heel gezellig. Zeer vriendelijke ontvangst door Éva die ons al op straat stond op te wachten bij aankomst. Éva en haar man zijn enorm vriendelijke mensen en enorm gedienstig. Zeer mooie kamer met volgens mij het mooiste uitzicht op het Balatonmeer!!! Ontbijt was super. Subliem goeie restaurants in de buurt. Wij komen zeker terug. Prijs/kwaliteit 10/10!!!”

• Balazs Villa Beoordelingsscore: 7

“De omgeving rond de accommodatie. De bedden waren ook heel goed. De vriendelijke Hostes.”

• Hársfavirág Vendégház Beoordelingsscore: 9

“De ongelofelijke gastvrijheid. Het lekkere goed verzorgde eten. Alles vers en heel smakelijk. De humor en zorgzaamheid echte Hongaarse gastvrijheid.”

• Csátó Vendégház Beoordelingsscore: 10

“Super knus. Veel houten meubels en voorwerpen voor een authentieke sfeer. De plek was tof, in een rustig straatje met een fantastisch uitzicht.”

• Apartman Vitorlás Vendégház Beoordelingsscore: 8

“de tuin”

• Villa Viktória Beoordelingsscore: 9

“Super mooie villa met 6 kamers. Wij hadden er drie met 5 personen. Netjes, modern, wakker worden van zingende vogels. Wel iets buiten het centrum maar prima op loopafstand te doen.”

• Ablak a hegyre vendégház Beoordelingsscore: 9

“Het appartement is goed ingericht, schone badkamer en veel zitjes in de tuin om van het mooie weer en rust te genieten. Hele fijne plek die ik zeker zou aanraden aan andere koppels. Perfect in combinatie met een ctiy trip aan Boedapest om vervolgens de natuur in te gaan.”

• Füred Centrum Panzió Beoordelingsscore: 9

“Vortrefflich super Zeer centraal gelegen bahnhof bushaltes bank Vele restaurants het meer kortbij Ontbijt alles wat je nodig hebt Wordt zelfs een omelet voor je gemaakt Kamer zeer groot met balkon Bed super Badkamer super en zeer schoon Personeel zeer vriendelijk en spreekt ook Duits Helpen je met vragen en geven zelfs informatie Dit en daar kun je nog heen gaan Prijs is zeer betaalbaar Dus de volgende vakantie in Hongarije ben ik er wee”

• Éllő Residence Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijkheid uitbaatster, rustige plaats, ruime en propere kamers”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Veszprem

gebaseerd op 33.771 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com