2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: East Java
  4. Hotelbeoordelingen Banyuwangi
Indonesië Banyuwangi Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Villa Kendi Beoordelingsscore: 10

“we zijn zeer hartelijk ontvangen door fantastisch personeel. Zowel het ontbijt als het diner was superlekker, de kamer was ruim, en voorzien van droogrek voor onze zwemkledij.”

• Good Feeling Hostel Beoordelingsscore: 9,8

“Ik heb net drie nachten verbleven in Zzz Hostel in een eenpersoonskamer en ik ben zeer tevreden over mijn ervaring. De locatie is zeer strategisch, dicht bij het treinstation en diverse restaurants. De privékamer waarin ik verbleef was schoon en comfortabel, uitgerust met moderne faciliteiten en een comfortabel bed. Het personeel van het hostel is erg vriendelijk en behulpzaam, en ze wachtten geduldig op me toen ik door problemen met de bus laat aankwam. Faciliteiten zoals een kleine keuken en gratis Wi-Fi zijn zeer adequaat. Met de prijs die ik betaalde, was alles perfect. Ik kom zeker terug!”

• Ketapang Indah Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“Het ontbijt was in één woord fantastisch, zeker het uitzicht op Bali is heel bijzonder. Ook het avondeten is buitengewoon goed. Heel mooi en lekker zwembad.”

• Margo Utomo Eco Resort Beoordelingsscore: 7,5

“Prachtige tuin waar de huisjes in staan. Goed ontbijt (zowel Westers als Indonesisch) en avondeten. Bed wat hard maar ligt prima.”

• Ketapang Indah Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“Alles!”

• “Prachtige omgeving. Wij hadden uitzicht op de rijstvelden, prachtig.”

• “Het zwembad, het personeel en het uitzicht. Het eten was ook zeer lekker.”

De 24 beste hotels in Banyuwangi