2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: Bali
  4. Hotelbeoordelingen Manggis
Indonesië Manggis Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• NEANO ESCAPE Beoordelingsscore: 9,4

“Mooi hotel. Maar ver van alles af gelegen en heel veel trappen.”

• NEANO ESCAPE Beoordelingsscore: 9,4

“Een uitstekende locatie om van hieruit het ‘echte’ Bali te ontdekken per scooter. Hotelfaciliteiten zijn fantastisch ! Wij kregen een upgrade ! Nooit zo een mooie kamer gehad. Indien wij opnieuw in de buurt zijn boeken wij het zeker opnieuw 👍🔝”

• NEANO ESCAPE Beoordelingsscore: 9,4

“Prachtig! Van begin tot eind! Je wordt op je wenken bediend, hoeft maar te appen en ze regelen het. De kamers zijn top! Super schoon, groot bed, tv met Netflix etc. Te veel om op te noemen! Wij hebben 3 dagen genoten tijdens onze reis door Bali.”

• WOODEN HOUSE CANDIDASA Beoordelingsscore: 9,7

“We werden persoonlijk ontvangen door Rob en M.J., zijn vrouw. De twee wooden houses waren alleen voor ons gezin, en we waren zeer bevoorrecht om alleen met ons gezin te genieten van de mooie tuin, het zwembad, het pracht uitzicht op de zee en de rust. Twee mooie hartelijke mensen. Alles werd super geregeld voor ons. Een heerlijk goed verzorgd ontbijt. Voor de overige maaltijden konden we terecht bij hotel Sea Breeze, onze buren en bij de Warung Kadang Kecag, waar bij we werden opgehaald, teruggebracht en heerlijk konden eten in een pracht tuin. Op de dag van ons vertrek, op een vroeg tijdstip, stonden M.J. en Rob toch al klaar om ons gedag te zeggen en kregen we een heerlijke broodmaaltijd mee. Alles was heerlijk in Wooden House Candidasa. Een top lokatie. Dankjulliewel M.J. en Rob”

De 4 beste hotels in Manggis

Bekijk alle accommodaties in Manggis