2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: Bali
  4. Hotelbeoordelingen Tejakula
Indonesië Tejakula Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Alam Mimpi Bali Beoordelingsscore: 9,6

“Omgeving is traditioneel Balinees maar het resort was een klein paradijsje waar het heerlijk rustig was met goed Balinees eten. Ik had een scootertje wat erg fijn was om wat te toeren want zonder zit je best afgelegen wat er is niet veel in de omgeving (maar daar kwam ik niet voor)”

• Pranajaya Loka Beoordelingsscore: 8,1

“Het is spotgoedkoop maar desondanks zou ik hier nooit meer naar toe gaan.”

• The Kirana Tembok Beoordelingsscore: 9,2

“Dit was onze mooiste accommodatie tijdens onze vakantie op Bali! Een heel fijn zwembad. Vriendelijk personeel, goede bedden en een hele mooie kamer! Het eten in het restaurant is ook lekker.”

• “Onlangs hebben we als gezin een pittig verlies te verwerken gekregen. We zijn bij Alam Anda door iedereen van personeel met alle vriendelijkheid, hartelijkheid en gastvrijheid behandeld. We hebben heerlijk een kleine week kunnen rusten. De spa spant de kroon, wat een heerlijkheid aan rust en wat een profesioneel personeel. De Padi proefduik ging ook super, wat een prof die Dennis. Dan de dames van de receptie, de keuken, het restaurant en de huishouding. Dank jullie wel en zoals jullie zelf zeggen - have a nice day!”

• “prachtige tuin met heerlijke huisjes met veranda en aan de zee . Wat n vredige prachtige plek , waar je ook via n kort weggetje weer naar de wereld kon lopen . Wat wij deden om de nabijgelegen Warung te bezoeken”

De 5 beste hotels in Tejakula

gebaseerd op 632 hotel reviews op Booking.com