2. Hotelbeoordelingen Indonesië

• Beoordeeld op: 30 mei 2024

Fijn verblijf

Locatie

• Beoordeeld op: 30 mei 2024

Geweldige en magische ervaring! Het was echt een paradijsje!🩵
    • Strandhut - Alleen voor volwassenen

Het was mega mega mega warm ‘s nachts, dus het slapen moet je voor overdag bewaren! 😂

Ik vond het echt geweldig echt een magische plek om tot rust te komen en echt te chillen! Het personeel was top en het eten was ook echt heerlijk!

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

• Glamping Sweet Aan het Strand - Alleen voor volwassenen

Vriendelijk personeel. Goed onderhouden accommodatie. Locatie is waanzinnig. Snorkelen voor de deur. 3x per dag eten als de bel afgaat. Je bent echt even weg van de drukke realiteit.

• Beoordeeld op: 25 april 2024

• Glamping Sweet Aan het Strand - Alleen voor volwassenen

1 woord, fantastisch! Wat een paradijs op aarde. Vriendelijke mensen, heerlijke plek aan het mooie blauwe water. Echt heel leuk!

• Beoordeeld op: 18 april 2024

Heerlijk ontspannen op een privé eiland waar geen kinderen zijn.
    • Strandhut - Alleen voor volwassenen

Tja eigenlijk weinig te melden. Wij vinden dat je niet mag klagen als je hier boekt over de warmte in de nacht of zand in je bed dat hoort er nu eenmaal bij. Kan je hier tegen lekker wegblijven en in je hotelletje met airco gaan zitten.

Wauw wat is dit een schitterende plek. Echt even heerlijk terug trekken op dit privé eiland waar je geen kinderen zult tegenkomen. Wij hebben genoten van de gastvrijheid van al het personeel. Ze proberen er alles om het persoonlijk naar je zin te maken. Iedere keer word je bij je naam aangesproken en weten ze direct je kamernummer. De gehele dag is er genoeg te doen op het eiland. Langer blijven dan 3 nachten zouden wij niet doen tenzij je het heerlijk vindt om in de zon te liggen. Je kan ervoor kiezen om de club package er bij te kopen en dat zouden wij iedereen aanraden. Anders moet je eten op rare tijden.

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Perfecte kleinschalige getaway
    • Glamping Sweet Aan het Strand - Alleen voor volwassenen

Het kon ‘s nachts erg warm worden in de glamping en standaard accommodaties. Er is helaas geen airconditioning of ventilator aanwezig. Personeel zou met het avondeten iets meer tijd tussen de gangen kunnen invoeren.

Het eten, vooral de lunch, was erg goed. Het personeel deed er alles aan om het verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Je kan prachtig snorkelen op het strand.

• Beoordeeld op: 20 februari 2024

Niets!

Het was geweldig, ultieme ontspanning, heerlijk eten, ontzettend vriendelijk personeel en van alles te zien onder water. Heerlijk om even bij te komen.

• Beoordeeld op: 17 februari 2024

• Strandhut - Alleen voor volwassenen

De ligging op het eiland, prachtige locatie

• Beoordeeld op: 17 november 2023

Epic stay!

n.v.t.

Het eiland zelf! Supermooie locatie, goede faciliteiten (helemaal als je in acht neemt dat het een érg klein eiland is met flink wat afstand tot het 'vaste land'). Erg vriendelijk en goed opgeleid personeel.

• Beoordeeld op: 14 november 2023

Paradijs op een onbewoond eiland
    • Strandhut - Alleen voor volwassenen

Je sliep niet heel goed doordat het echt heel warm is in de hutjes. Wij sliepen met de rits helemaal open, anders was het echt niet te doen. Daarnaast moet je best veel geld betalen als je eerder terug vliegt dan de shuttle boot om 4 (wat bijna iedereen heeft). Het zou helpen als ze wat flexibeler zouden zijn hierin.

Heel goed onderhouden en schoon. Het voelt echt alsof je op een onbewoond eiland zit en hier kom je echt tot rust. Het eten wat geserveerd wordt is heerlijk.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

• Strandhut - Alleen voor volwassenen

Wit strand, helder blauw water en een hutje om jezelf helemaal te ontspannen. Het is een geweldige plek en we hebben heerlijk genoten!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2023

• Strandhut - Alleen voor volwassenen

Wij vonden het te fansy ....bomen zijn bewust gepland, overal extra fee en extra charge voor vragen. Huisje super leuk maar ook gevaarlijk, je komt boven meteen ligt daar het matras maar er staat geen hekjes omheen je kan zo naar beneden vallen. Diner kan maar tot 16uur anders ben je verplicht mee te doen aan de club actie waarvoor je grof geld betaald gezien wat je krijgt. Een taxi boot die 1x per dag gratis vaart om 16uur, precies op een tijd niemand zijn vlucht kan halen in de namiddag. DUS moet je extra betalen omdat de boot extra moet varen. Allemaal dat soort kleine dingen geeft me toch een onderbuik gevoel.... " ze zitten op een eiland en zijn toch afhankelijk van ons dus betalen doen ze wel" zo voelt het een beetje.

Super mooie plek op geweldig mooi eilandje met mooie huisjes en mooi water om te snorkelen. Lekker eten, GEWELDIGE smoothies, cocktails personeel mega aardig! Maaaar....

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

Paradijs op aarde
    • Glamping Sweet Backstage - Alleen voor volwassenen

Ik kan geen minpunten bedenken

Het was echt een paradijs. Alles is goed geregeld, het eten was voortreffelijk, de kamer heerlijk en comfortabel, je kan er supergoed relaxen, personeel is erg vriendelijk. Had er zo nog een week kunnen blijven!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Fantastisch!

Helemaal niks!

Het beach huisje is echt geweldig! Alles klopt op dit eiland! Je kunt snorkelen, kayakken, pingpongen, movie night on the beach, kampvuurtje op het strand. De sterrenhemel is adembenemend, je ziet gewoon de Melkweg!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

• Strandhut - Alleen voor volwassenen

Kosten voor een ferry naar of van Labuan Bajo buiten de vaste tijden, namelijk 1 miljoen voor 1 tot 4 personen! Als je een vlucht hebt geboekt op de dag dat je wil uitchecken moet je dus dit bedrag betalen om terug te komen in Labuan Bajo. Anders kun je gratis de ferry pakken om 16:00 uur maar je moet wel al uitchecken vóór 11:00 uur ‘s ochtends.

Een oase van rust, prachtige strandhutjes, goed eten, schoon, vriendelijk personeel en in de avond een movie night of een kampvuur.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2023

Romantische getaway :)
    • Glamping Sweet Backstage - Alleen voor volwassenen

Er was geen ventilator op de kamer. Het was te doen, maar de klamboe rondom het bed maakte het net wat benauwder. Dit zou in de toekomst nog kunnen :) Daarnaast is het niet goedkoop - gemiddeld waren we per dag nog ongeveer 60 euro kwijt aan eten/drinken etc. We namen het club-pakket waarbij lunch en diner waren inbegrepen en waarmee je onbeperkt kunt snorkelen en kanoën. Dit is zeker de moeite waard. Prijzen liggen gewoon wat hoger omdat alles met de boot gebracht wordt en er zijn geen andere eet- of drinkgelegenheden. Ook goed om te weten; neem je het club-pakket niet, dan kun je tijdens de reguliere lunch en het diner niets bestellen. Je moet dan dus buiten reguliere tijden bestellen (tussen 10:00 en 11:30 en 14:00 en 16:00) en de keuze is dan niet erg groot.

Prachtige looks, hele mooie omgeving, genoeg schaduw en zit- en liggelegenheid op het strand. Het eten was heerlijk. Er was onbeperkt water, koffie en thee. De tent was prachtig, het sanitair (bij de tent was dit privé) was schoon, de douche werkte goed en toilet en wasbak ook. Er was een klamboe tegen de muggen en genoeg anti-insecten spray voor de kamer. Wij hebben hierdoor geen last van de muggen ondervonden (ze waren er wel maar niet tijdens het slapen). Het koraal rondom het strand is werkelijk waar prachtig. De moeite waard om te snorkelen!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2023

Prachtige locatie, verblijf minder
    • Strandhut - Alleen voor volwassenen

Wij hadden een strandhut geboekt, het is een fantastische plek en iets wat je niet vaak tegenkomt. Wij zouden dit alleen niet meer doen, het is echt bloedheet ‘s nachts en door de klamboe komt geen zuchtje wind. De enige optie is dus klamboe open en accepteren dat je ondanks muggenspul (lag in de kamer) lek geprikt wordt of niet kunnen slapen van de warmte. Twee nachten allebei niet geslapen. Daar tegenover stond wel een mooie sterrenhemel om ‘s nachts te bewonderen. ‘s Ochtends werd een van ons ook iedere ochtend wakker volledig onder de rode jeukbultjes. Het waren geen muggen, maar op de dag van vandaag geen idee wat het wel was. De prijzen zijn voor Indonesische standaarden enorm duur hier op het eiland. Vergelijkbaar met Westerse prijzen, vonden wij niet erg maar wel iets om rekening mee te houden.

De locatie is echt in een woord fantastisch. Alles is tot in de puntjes geregeld. Van ontbijt tot diner en snacktijd, wel zijn er vaste tijden in verband met beperkte elektriciteit maar wij hebben hier geen last van gehad. Er zijn genoeg strandstoelen, bedjes en ligmatjes. Het is de perfecte plek om na een intensieve reis bij te komen. De gedeelde wc en douches zijn altijd schoon en het personeel is heel erg vriendelijk en zorgt er iedere dag weer voor dat je niks te kort komt.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

Paradijsje
    • Strandhut - Alleen voor volwassenen

Er was maar 1 douche voor dames tijdens ons verblijf, hierdoor een keer lang moeten wachten.

Super leuke 2 dagen gehad. Heel mooi hutje met een goed gordijn tegen de muggen, zicht op het strand. Erg mooi snorkelen en lekker liggen. Het personeel is erg aardig. Het eten is heerlijk.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

Heerlijk ontspannen op een paradijselijk eiland

Niets op aan te merken.

Heerlijk eiland om een paar dagen te vertoeven. De sfeer is heel relaxed waardoor je helemaal tot rust komt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vanuit je tent loop je zo de zee in waar je mooi kunt snorkelen en baby haaitjes kunt spotten. Daarnaast zijn er genoeg plekjes op het eiland om van de zon te genieten (of van een cocktail). Maaltijden zijn lekker en voldoende variatie. Kortom een plekje dat je zeker niet over mag slaan als je naar de Komodo-eilanden gaat.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

In een woord ‘geweldig’

In een woord geweldig!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Enorm genoten van dit verblijf!

Het is een paradijs!

• Beoordeeld op: 19 juni 2023

Heerlijk verblijf, top genieten op dit eilandje!
    • Glamping Sweet Aan het Strand - Alleen voor volwassenen

Mooie locatie, goed verzorgd, paradijsje, lekker eten, fijn personeel, doen alles om jou te behagen, gewoon super!

• Beoordeeld op: 14 juni 2023

Unieke ervaring, perfect!
    • Glamping Sweet Backstage - Alleen voor volwassenen

Houdt er rekening mee dat er geen airco aanwezig is. Maar dit is ook echt het enige ‘minpunt’.

Een unieke ervaring welke compleet verzorgd werd, met een glimlach van het personeel. Het geld meer dan waard! Eten is heel goed, accomodaties zijn heel netjes en voldoet aan de verwachting, ambiance op het eiland is perfect en nogmaals complimenten aan het personeel!

• Beoordeeld op: 7 juni 2023

paradijs.
    • Glamping Sweet Backstage - Alleen voor volwassenen

poeh.. de muggen. maar veel minder dan we gedacht hadden.

na drukke weken Indonesië ontdekken was het heerlijk om hier tot rust te komen. super vriendelijk personeel. eten was goed. onze lodge geweldig.