2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: Oostelijke Nusa Tenggara
Oostelijke Nusa Tenggara Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Le Pirate Island - Adults Only Beoordelingsscore: 10

“Vriendelijk personeel. Goed onderhouden accommodatie. Locatie is waanzinnig. Snorkelen voor de deur. 3x per dag eten als de bel afgaat. Je bent echt even weg van de drukke realiteit.”

• Hotel Larensia Beoordelingsscore: 9

“De kingsize bedden, goed stromend warm water, airco, goed verzorgd uitgebreide ontbijtkeuze, vriendelijke mensen, rustige ligging, schoon!”

• Hotel Green Prundi Beoordelingsscore: 8

“De vriendelijkheid van het personeel. De lokatie was geweldig. Vlakbij (loopafstand) van het vliegveld. Een prachtige tropische binnentuin om lekker te ontbijten.”

• Manulalu Jungle Beoordelingsscore: 9

“Fantastisch panorama met mooi terras.”

• Puri Sari Beach Hotel Beoordelingsscore: 9

“Perfecte plek om bij te komen van een boot trip in Flores! Ruime schone kamer, prachtig resort met een botanische tuin en een privé strand. Roomservice, laundry en een lekker zwembad. We hadden graag een nachtje langer willen blijven, maar moesten weer door. We hebben genoten van ons verblijf hier!”

• Wae Molas Hotel Beoordelingsscore: 9

“Fijn zwembad en fijne kamers. Personeel heel aardig. We vroegen om vroeg ontbijt (want duiken) dat was geen probleem. Fijne bedden (slaapbank was ook een prima bed)”

• “Geweldig strandhuisje direct op het strand. Rustig gelegen. Mooie locatie. Lief personeel. Jasmin van de receptie is erg behulpzaam en spreekt Engels. Heerlijk eten op het strand. S avonds in romantische sfeer. Alles perfect.”

• Bayview Gardens Hotel Beoordelingsscore: 9

“De kamer zag er top uit, het hotel heeft prachtig uitzicht en een mooi zwembad. Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was standaard, maar goed. Locatie is centraal.”

• Gio's Place Beoordelingsscore: 9

“Zeer vriendelijk personeel. Tommy wil je ophalen en brengen.”

• Pondok Wisata dan Restoran Elim Beoordelingsscore: 10

“We kwamen in de nacht aan met de Ferry uit Lombok. Om 4 uur ‘s nachts was geen probleem om in te checken. Goede kamers, goede bedden en matrassen, goed ontbijt en super vriendelijk personeel!!! Bedankt.”

De 30 beste hotels in: Oostelijke Nusa Tenggara