2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Oostelijke Nusa Tenggara
Oostelijke Nusa Tenggara Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Triple 8 Suites Beoordelingsscore: 9

“Wij verbleven hier eerder en konden onze bagage achterlaten terwijl wij een paar dagen op een eiland zaten. Ook konden we de was afgeven. Toen we weer opnieuw incheckte stond de bagage en de frisse was klaar op onze kamer. Centrale locatie, goede service en vriendelijk personeel!”

• Budi Sun Resort Beoordelingsscore: 9

“Alles was heerlijk, personeel was zeer vriendelijk. Heerlijk aan zee en lekker zwembad. Mooi aangelegd en mooie kamers met airco. Alles waar we naar vroegen kon worden geregeld”

• Villa Domanik Beoordelingsscore: 9

“Villa Domanik is een prachtig domein met een prachtig uitzicht. Labuan Bajo stelt qua stad niks voor, het is er druk en luidruchtig, Villa Domanik biedt rust tijdens uw vakantie. De tuin is prachtig onderhouden. Het ontbijt was zeer lekker. Ze hebben geen grootkeuken voor lunch of dinner, maar je kan wel delivery bestellen zodat je toch met prachtig uitzicht kan eten.”

• Boa Hill Surf House Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt ruime keuze en lekker. Het ligt erg afgelegen dus zonder auto of brommer kan je niet zoveel. Dit wisten we van tevoren en wij zouden zelf met de auto komen met zijn vijven maar door ziekte zijn we maar met zijn tweeën gegaan. Was heel fijn dat er lunch en avondeten was alles vers gemaakt. Verder een tourtje gedaan met Paul de chauffeur van Boa.”

• Selini Hills Beoordelingsscore: 4

“Het uitzicht was erg mooi. Het ligt dichtbij winkels, deze waren op loopafstand. Het interieur in de kamer is uniek.”

• “Prachtige rustige locatie Mooie grote kamer met balkon Mooi uitzicht Heerlijk avond eten Gezellig personeel”

• Home stay wolokoro ecotourism Beoordelingsscore: 8

“Zeer goed eten, prachtig uitzicht, warm water(!) en ruime badkamer”

• Selini Hills Beoordelingsscore: 8

“Mooi uitzicht over de baai. De villa's zijn leuk ingericht”

• Waecicu Eden Beach Hotel Beoordelingsscore: 10

“Authentieke huisjes, privé strand en mega aardig personeel”

• “Mooie tuin, rustgevende omgeving in weelderig groen.”

De 10 beste vakantiewoningen in: Oostelijke Nusa Tenggara

gebaseerd op 1.403 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com