2. Hotelbeoordelingen India
  3. Hotelbeoordelingen: Rajasthan
  4. Hotelbeoordelingen Alwar
India Alwar Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Travel curiosity Homestay Beoordelingsscore: 9,2

“De gastvrijheid, het lekker eten en de praatjes”

• Travel curiosity Homestay Beoordelingsscore: 9,2

“Deze accommodatie ziet er beeldschoon uit. De hele voorgevel is één bloemenzee. Ook aan het tuintje zie je dat hier met veel liefde met groen omgaat evenals het bereiden van de heerlijkste maaltijden! Het ontvangst door deze lieve familie is meer dan welkom in deze sfeervolle homestay. Een heerlijk begin van mijn reis!!”

• Neemrana's - Hill Fort - Kesroli Beoordelingsscore: 8,2

“Geweldige keuken. We hebben heerlijk gegeten. Rustieke accommodatie passend bij het originele fort. Prachtig verlicht in de avond.”

• Hotel celebration Beoordelingsscore: 8,2

“De manager was extreem aardig en hielp ons met al het vervoer regelen. De kamers waren schoon en opgeruimd. Echt een aanrader als je de tijger parken gaat bezoeken.”

• Travel curiosity Homestay Beoordelingsscore: 9,2

“De vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaars. Het was een geweldig verblijf! Het voelt erg vertrouwd en huiselijk. Je wordt heel warm ontvangen, er wordt goed voor je gezorgd, zodat je het naar je zin hebt. Je kan met je vragen bij hen terecht. Kamer is groot en erg netjes, ook de badkamer is prima. Ik zou dit verblijf aan iedereen aanraden, bovendien bevindt het zich in een heel rustige buurt.”

De 10 beste hotels in Alwar