2. Hotellrecensioner IND
  3. Hotellrecensioner Rajasthan
  4. Hotellrecensioner Sawāi Mādhopur
Indien Sawāi Mādhopur Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Rent och städat. Fin pool och stora rum. Bra sängar och kuddar. Vänligt bemötande och hög ambition.”

• Meera Mahal Gästbetyg: 8,1

”Att hitta det här hotellet var en vinstlott! Det är rent och snyggt. Nära till både järnvägen och bra matställen. Managern, Manoj, fixade allt vi behövde. Safaribiljetter, filtar att ha om oss på tidiga morgonen när vi åkte på safarin, omeletter, fixade tvätten och sprang t.o.m runt och hjälpte oss få rätt medicin när gubbens tog slut!! Det är service!! Ägaren själv, Shyam, är helt underbar! Åkte och köpte stolar till takterassen bara för att vi önskade det, tog med oss på en utflykt ut på landet och till en affär som vi önskade!!! Detta är det mesta servismindet jag varit med om. Rekommenderar detta hotell till alla!!! Ni kan inte få det bättre! Missade tyvärr att ta bilder på rummet.”

• Hotel Tiger Haveli Gästbetyg: 9

”Bra läge,prisvärt”

• Hotel Tiger Haveli Gästbetyg: 9

”Safariturerna i Ranthambore var bra samordnade av boendet. Hjälpsam personal och vänlig ägare. God och prisvärd middag i ett lokalt "food court" i närheten. Där upptäckte vi vad gott det är med Paneer Dosa!”

• Hotel Ranthambore Regency Gästbetyg: 9,1

”Trevlig,uppmärksam och hjälpsam personal. Poolområdet var jättefint och mysigt. Dock inte jättestor bassäng. Möjlighet till massage, som var utmärkt. Eldar på kvällen i trädgården. Sköna sängar. Hjälper till med safaribokning.”

• ”fräscht och trevlig personal”

De 30 bästa hotellen i Sawāi Mādhopur