2. Hotelbeoordelingen IJsland
  3. Hotelbeoordelingen: Zuidelijk IJsland
  4. Hotelbeoordelingen Stokkseyri
IJsland Stokkseyri Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Art Hostel and Apartments Beoordelingsscore: 8,1

“Grote gemeenschappelijke ruimte met een goede keuken. Pingpong tafel, pool tafel, karaoke set en hag sack. Hebben ons prima vermaakt. Goede bedden en een super mooie locatie in een oude visfabriek (maak je geen zorgen, je ruikt er niks van).”

• Kvöldstjarnan Gistiheimili Beoordelingsscore: 9,6

“Fijn, luxe, sfeervol huis. Hele gastvrije host die zelfs boodschappen had gedaan omdat we op oudejaarsavond aankwamen en de winkels nog 36u dicht zouden zijn.”

• Kvöldstjarnan Gistiheimili Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer ruim en comfortabel appartement, van alle gemakken voorzien. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar. De hottub buiten was een bonus!”

• Guesthouse Heba Beoordelingsscore: 9,6

“Super lieve host met heel veel verhalen over ijsland en haar "heritage". Veel advies over wat je allemaal kan doen. Heel erg gastvrij kregen extra lunch mee toen we dat vroegen. Goede schone kamers en bedden. Met gemeenschappelijke zitkamer. Ontbijt met authentieke ijslandse producten. Zelf gebakken brood. 2 badkamers voor gasten. Goede plek voor rondje Golden circle. Leuke gesprekken met andere gasten.”

• Kvöldstjarnan Gistiheimili Beoordelingsscore: 9,6

“het appartement op de begane vloer was van alle gemakken voorzien. Keuken uitrusting was goed, de bedden prima, de ontvangst van de gastheer en gastvrouw was hartelijk. ook de hottub buiten was zeer fijn. Het dorpje stelt niet veel voor maar is slechts 10 min bij selfoss vandaan en een prima uitvalsbasis voor de highlights uit de golden circle. wij hebben van ons verblijf genoten”

De 5 beste hotels in Stokkseyri

gebaseerd op 703 hotel reviews op Booking.com