3. Hotelbeoordelingen: Lazio
  4. Hotelbeoordelingen Casal Palocco
Italië Casal Palocco Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Fabulous village Beoordelingsscore: 8,2

“Locatie is prima, met de auto met je snel in het centrum. Genoeg stopcontacten”

• Fabulous village Beoordelingsscore: 8,2

“De faciliteiten/zwembad waren echt top. Voor uitstapjes naar rome stad is het een ideale locatie.”

“Mooi zwembad”

• Fabulous village Beoordelingsscore: 8,2

“Mooi schoon park en geweldige zwembaden”

• B&B Le Lanterne Beoordelingsscore: 9,5

“Niets wat mij specifiek beviel, echter een goede locatie om de dag erna naar het vliegveld te rijden”

• Le Ghiande Guest House Beoordelingsscore: 9,3

“Mooi appartement. Wel wat gehorig maar daar heb ik geen last van. Lekkere douche en lekker bed”

• Fabulous village Beoordelingsscore: 8,2

“Faciliteiten op het park - zwembad, cocktailbar, supermarkt. Accomodatie is vlakbij Rome en Ostia gelegen. Personeel bij cocktail- en poolbar bijzonder vriendelijk.”

• Fabulous village Beoordelingsscore: 8,2

“Alles was snel voor elkaar. Het was relatief rustig in het park (meivakantie). De prijs was daardoor gunstig en bij het zwembad was er een woud aan lege ligstoelen. De bus stopt op korte loopafstand van het park, waardoor we onze huurauto uiteindelijk niet hebben gebruikt voor vervoer naar Rome. Die stond op het park veiliger dan in een parkeergaragee bij de metro of in de auto. Het ijs is lekker en het personeel is voldoende vriendelijk”

• Fabulous village Beoordelingsscore: 8,2

“Zwembad prima en info point mensen behulpzaam”

“Locatie”

De 10 beste hotels in Casal Palocco