3. Beoordelingen B&B en herberg: Umbrië
  4. Beoordelingen B&B en herberg Narni
Italië Narni Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• B&B Home XIX Beoordelingsscore: 9

“Enorm vriendelijke eigenaren! Vanwege verkeersdrukte midden in de nacht aangekomen, maar zijn vervolgens naar de B&B gekomen om ons in te checken. Daarnaast is de ligging top en is er op loopafstand een gratis parkeerplaats met voldoende plekken.”

• B&B Home XIX Beoordelingsscore: 9

“Rustig”

• SognoNarni Beoordelingsscore: 9,1

“Lokatie perfect. Klein mooi stadje. Goed bed en ook sanitair prima in orde. Keuken viel wat tegen; is tegelijkertijd de ‘woonkamer’ en erg klein. Ik betwijfel de aangegeven vierkante meters. Geen echt fornuis, wel ergens een kookplaatje gezien. Te onhandig om te koken vind ik. Prima appartement voor een nachtje op toplocatie . Te klein voor een langer verblijf. Ontbijt zoals overal, voorverpakte zoetigheid en toastjes. Echt Italiaans. Host niet ontmoet maar zeer accuraat.”

• SognoNarni Beoordelingsscore: 9,1

“Fantastische locatie, mooi appartement, heerlijke douche en fijn bed. Goed contact met host. Sleutelsysteem werkt perfect. Zeer aangenaam verblijf 😍”

• San Casciano Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtig en zeer ruim appartement in een rustige locatie op een kwartier fietsen van Narni. Lieve gastheer en gastvrouw die je graag adviseren bij je bezoek aan Narni en omgeving. Ze regelen ook een fijn ontbijt met o.a zelfgemaakte taart.”

De 5 beste B&B's en herbergen in Narni

gebaseerd op 1.101 beoordelingen van B&B's en herbergen op Booking.com