2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hotell i Veneto
  4. anmeldelser av hotell i Colognola ai Colli
Italia Colognola ai Colli Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• B&B Villa Nichesola Omtalescore: 9,2

«Nydelig basseng og hage. Vakkert innredet i gammel stil Nydelig gourmet mat i resturant Nær Verona og andre koselig byer som Soave»

• «Stille hotell med herlig bassengområde. God service og god mat. Vi var her tre netter i fjor og bestilte seks netter i år. Håper på å komme tilbake igjen. Mange fine restauranter en kort biltur unna.»

• «Stilig hotell med luksusfølelse. Man får mye for pengene. Bassengområdet og hagen var nydelig, frokosten var god og interiøret er lekkert.»

• Stilla Ristorante e Camere Omtalescore: 9,7

«Alt var fantastisk! Stedet, beliggenheten, verten, rommet, restauranten og frokosten. Så personlig, rent og smakfult. Virkelig verdt et opphold og virkelig valuta for pengene. Jeg kan gi mine sterkeste anbefalinger!»

• Magari Estates Hotel Omtalescore: 9,4

«Veldig god frokost med bra utvalg. Frokost måtte bestilles på skjema ved innsjekk til et klokkeslett og ble servert ved bordet. Nyrestaurert hotell i flotte omgivelser. Gode råd om turmuligheter i området. God restaurant på stedet med gode egenproduserte (og andre) viner. Gode solsenger og nydelig uteområde.»

De 5 beste hotellene i Colognola ai Colli

vurdert ut fra 2 141 hotellanmeldelser på Booking.com