3. Hotelbeoordelingen: Marche
  4. Hotelbeoordelingen Cupra Marittima
Italië Cupra Marittima Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Camping Terrazzo sul mare Beoordelingsscore: 8,2

“de rust van de camping”

• Hotel Capital Beoordelingsscore: 8,5

“Een hotel met een mooi uitzicht over de kust. Er was ook gratis parking vooraan, langs de kust. Het ontbijt was uitgebreid met veel keuze.”

• Villa Alwin Beach Resort Beoordelingsscore: 8,1

“We hebben echt genoten van de tent. We zaten op een superlocatie direct aan het strand. De jacuzzi was ook heerlijk! De mensen die het resort beheren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Met Alwin voorop, altijd in de buurt en bereid om te helpen. Hij kwam ook regelmatig checken of alles naar wens was. Deze mensen begrijpen hoe je met je gasten om moet gaan. Top resort! We komen zeker nog een keer terug!”

• Hotel Capital Beoordelingsscore: 8,5

“We zijn er een week geweest. Toplocatie, enorm goed/vriendelijk personeel zowel aan receptie, bij ontbijt, de vriendelijke dames die onze kamer steeds schoon maakten, zeer uitgebreid en lekker ontbijt, kamer was erg mooi, schoon en uitzicht op zee, airco was hard nodig en functioneerde prima, direct gelegen aan zee, gratis fietsen voor hotelbezoekers en bovendien 2 strandbedjes en parasol inclusief! Een aanrader en als wij daar in de buurt zijn gaan we zeker terug.”

De 5 beste hotels in Cupra Marittima