3. Hotelbeoordelingen: Toscane
  4. Hotelbeoordelingen Magliano in Toscana
Italië Magliano in Toscana Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Agriturismo Fusini Beoordelingsscore: 9

“Ligt wat afgelegen maar ontzettend mooie omgeving tussen wijngaarden en olijfbomen. Heerlijk rustig. Goed restaurant en vriendelijk personeel. Hebben goede zelfgemaakte wijn en voortreffelijke olijfolie.”

• Borgo Magliano Resort Beoordelingsscore: 8,3

“locatie was een beetje afgelegen en de huisjes een beetje gedateerd maar wel erg schoon en netjes, ontbijt was goed met vriendelijk personeel, het was te koud om te zwemmen maar het liggedeelte aan het zwembad was met een prachtig uitzicht met lekker bedjes.”

• Borgo Magliano Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi zicht op de oude stad aan de horizon. Zeer goede zwemfaciliteiten. Parkeren tot vlak voor de deur van bungalow”

• Casale Sterpeti Beoordelingsscore: 9,7

“Topaccomodatie! Het is een prachtig verblijf met ruime, mooie en zeer comfortabele kamers en een zalige tuin/omgeving. Het onthaal is zeer vriendelijk en warm. Ook het ontbijt is subliem. We hadden dan ook spijt dat we maar één nachtje verbleven, maar we komen zeker nog terug!”

“Locatie en uitzicht”

• Borgo Magliano Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtig uitzicht, leuk parkje en prima zwemmen en eten.”

• Casale Sterpeti Beoordelingsscore: 9,7

“Uitzicht Ontbijt Zalig bed”

• Casale Sterpeti Beoordelingsscore: 9,7

“Goede locatie vriendelijk personeel..”

• Case Cordovani Beoordelingsscore: 9,1

“Zeer ruime kamer, goed verzorgd. Zeer vriendelijke gastheren en gastvrouw. We hebben heerlijk op locatie gegeten. Ook het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd.”

• Agriturismo Fusini Beoordelingsscore: 9

“Fijne omgeving, fijn huisje, leuk om ook te kunnen eten in de avond op de agriturismo, zeer vriendelijke mensen.”

De 15 beste hotels in Magliano in Toscana