3. Hotelbeoordelingen: Toscane
  4. Hotelbeoordelingen Marina di Grosseto
Italië Marina di Grosseto Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ricci Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“ruime schone kamer, goede bedden, vriendelijk personeel”

• Agriturismo Pettinari Beoordelingsscore: 8,9

“Het appartement heeft alles wat nodig is. De tuin is fantastisch , de rust is heerlijk! De gastvrouw is hartelijk.”

• Casa Vacanza Tuia Beoordelingsscore: 9

“De locatie, vlak bij het strand, is perfect. Genoeg restaurants en strandtenten in de buurt. Het huis is voorzien van alles wat je nodig hebt: keukenspullen, tv’s in elk kamer, kasten, enz. Het huis is erg schoon. De beheerder van het huis is heel aardig en communiceert snel en goed. Een super goede appartement.”

• Villa Isabella Beoordelingsscore: 9

“Gastvrijheid, hygiëne, mooie tuin”

• Tenuta Fiumara Beoordelingsscore: 10

“Ik verbleef op het landgoed fiumara in het huisje lavendel, prachtige locatie op een steenworp afstand van de zee is volledig ondergedompeld in een natuurlijke oase die zich opent in de Maremma platteland, de faciliteiten zijn gloednieuw en smaakvol ingericht, perfecte netheid en ook allemaal geparfumeerd met natuurlijke lavendel aroma's, de tuin van ons huisje was erg groot, versierd met ontspanningsruimte en BBQ, de structuur biedt alles, linnen, badjassen, en ook een heerlijk welkomstpakket van Toscaanse excellentie, die we zeer gewaardeerd! we wilden niet weg, we zouden zeker terugkomen!”

• Camping Village Il Sole Beoordelingsscore: 7,5

“Hebben het huisje niet eens betrokken, rechtsomkeer gemaakt en een hotel genomen Vies, vochtig en heel oud, alles smerig en ranzig Booking.com moet zich schamen om dit aan mensen aan te bieden Als vaste klant van booking heb ik nog nooit zo'n slecht verblijf gezien”

• Casa Raggio di Sole Beoordelingsscore: 8,9

“Ruim appartement, goede voorzieningen, makkelijk parkeren en dichtbij strand”

• Camping Village Il Sole Beoordelingsscore: 7,5

“Rustige camping.”

• Agriturismo Sweet Cottage Beoordelingsscore: 9

“Hier slapen en eten was echt een feestje! Wij hadden een prachtige kamer met airco, een heerlijk bed en goede douche. Zeer gastvrije ontvangst. Al het eten is biologisch, de producten komen uit de buurt. Gratis parkeren op eigen (afgesloten) terrein. Wij hebben Amber in ons hart gesloten. Wat een lieverd!!”

• Hotel Rosmarina Beoordelingsscore: 8,8

“Eigenaars en personeel heel vriendelijk. Heel proper. Lekker ontbijt. Heerlijk strand, rustig. Fietsvriendelijk, je kan je fiets stallen, mooie fietspaden in de omgeving”

De 25 beste hotels in Marina di Grosseto