3. Hotelbeoordelingen: Toscane
  4. Hotelbeoordelingen Monsummano
Italië Monsummano Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• La Casa del Maestro Beoordelingsscore: 9,8

“Het uitstekende ontbijt iedere morgen en de uitmuntende vriendelijke eigenaresse.”

• Poggio dell’Ortolano Beoordelingsscore: 9,7

“Ruim en zeer schoon appartement, van alle gemakken voorzien. Prima locatie en goede prijs-kwaliteitverhouding. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaren bovendien, ik kom graag eens terug. Grazie mille, Sara e suoi genitori!”

• Agriturismo Il Bottaccino Beoordelingsscore: 9,4

“Locatie ligt heel prachtig erbij. Terrein is goed onderhouden en het zwembad is heerlijk. Af en toe loslopende paarden. Lieve honden en katten. Prima ontbijt, voornamelijk zoet. Wasmachineservice is mogelijk (€5). Fijne communicatie, Riccardo spreekt goed Engels. Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Lucca, Pisa, San Gimignano, Volterra, Florence.”

• Locanda di Sandro Beoordelingsscore: 9,6

“Goede bereikbare plek. Vriendelijk ontvangst- dochter spreekt goed Engels”

• Casa Tre Fontane Beoordelingsscore: 9,2

“Compleet en zeer netjes ingericht groot appartement met veel privacy en mooie tuin en parkeerplaats.”

• Poggio Degli Olivi Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie was prachtig en ideaal gelegen om uitstappen te doen. De kamer was ruim, het ontbijt prima en de bedden waren ok. Je kon er avondeten krijgen en dat was prima in orde.”

• B&B Cava Rossa Beoordelingsscore: 9,2

“Deze B&B is echt een aanrader, mooi appartement, uitgebreid ontbijt (moet je wel zelf klaarmaken), erg aardige eigenaar, appartement van alle gemakken voorzien. En superschoon.”

• B&B Cava Rossa Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtig huis met een mooie tuin helemaal afgeschermd, waar de 2 luxe appartementen tegenaan liggen. Eten werd gebracht naar het appartement zodat we er zelf een ontbijt van konden maken. Steeds meer dan voldoende sortering ook heel goed. heerlijk rustig in een mooie nette buurt vlak tegen een olijfgaard en rotsen aan. Een prachtig appartement van alle gemakken voorzien gelegen in een hele mooie tuin. super vriendelijke host genaamd Antonella, die je met alles hielp en steeds voor je klaar stond. vlak bij de oprit naar de tolweg. Super vakantie gehad en we missen deze fantastische mensen nu al. We zullen hun zeker nog eens weerzien.”

• Poggio Degli Olivi Beoordelingsscore: 8,8

“Prachtige accommodatie in de typische toscaanse stijl. Het personeel is zo ontzettend vriendelijke en denken met jou mee. De kamer wordt dagelijks schoongemaakt en het ontbijt is heerlijk. Tevens het restaurant een aanrader, met mooie gerechten, reden genoeg voor ons om hier terug te komen. De locatie is super, met uitvalswegen naar diverse stadjes (60min Firenze/Florence, 25min Lucca, 20 min Vinci).”

• Podere Pozzo Fatato Beoordelingsscore: 9,3

“Mooi, ruim, vriendelijk,…”