3. Hotelbeoordelingen: Toscane
  4. Hotelbeoordelingen Peccioli
Italië Peccioli Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Podere Borgaruccio Beoordelingsscore: 8,9

“gastvrouw erg vriendelijk en bereidwillig”

• Casa vacanze Podere Marilla Beoordelingsscore: 9,3

“Geweldige ligging en ruime kamers. Enorm aardige mensen en heel veel privacy. Niet heel luxe maar meer oud italiaanse stijl. Wij houden daarvan. Heel compleet uitgerust en erg verzorgd”

• Podere Borgaruccio Beoordelingsscore: 8,9

“Het eten en de vriendelijke mensen”

• Vistaperdue Beoordelingsscore: 9,9

“Zeer verzorgd en ontzettend proper, alles was aanwezig wat je nodig hebt tot zelfs persoonlijke attenties van gastvrouw ! Op avond kwamen we ze nog eens tegen en toen hebben ze ons persoonlijk naar restaurant en ontbijtbar gebracht.”

• Agriturismo Canale Beoordelingsscore: 8,9

“De ligging, de netheid en het personeel”

• Apartment Melograno by Interhome Beoordelingsscore: 10

“Mooie rustige locatie. Compleet appartement. Vriendelijke beheerders, goed ontbijt.”

• Il paradiso sopra le nuvole Beoordelingsscore: 9,6

“Goede ligging, schoon en gezellig appartementje.”

• Agriturismo Podere Molino Beoordelingsscore: 9,2

“Heel gastvrije en gezellige boer en boerin, die ons verrasten met wijn, tomaten, boek. Ruime goed voorziene accommodatie, ook konden we wasmachine en strijkijzer gebruiken. Grote tuin achter huis. Restaurant ernaast of zelf koken.”

• Agriturismo Podere Molino Beoordelingsscore: 9,2

“Onze gastvrouw Maria is erg hartelijk en we hebben genoten van de producten van de boerderij die we van haar kregen. De locatie ligt op een gunstige rijafstand tot Siena, Volterra, San Gimignano, Florence, Pisa en Lucca. In en rond ons appartement was het meestal rustig.”

• La casa di Isola Beoordelingsscore: 9,7

“Mooi en smaakvol ingericht appartement. Super gastheer en dat in 1 vd mooiste stadjes van de Toscane. Het uirzicht is niet te evenaren. Parkeren is zo geregeld. Alles was ok!”

De 15 beste hotels in Peccioli