3. Hotelbeoordelingen: Lombardije
  4. Hotelbeoordelingen Puegnago
Italië Puegnago Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• La Casa Di Campagna Sul Garda Beoordelingsscore: 9,5

“Heerlijk ontbijt in een mooie buiten relax ruimte. Mogelijkheid om s' avonds mee te eten. Cristina is een super gastvrouw.”

• B&B Antiche Mura Beoordelingsscore: 8,5

“Rustig dorp, gastvrijheid , echt een familiezaak. Ontbijt met zicht op Gardameer. Zeer goed ontbijt met Prosecco en eitje (beter dan de normale Italiaanse ontbijten)”

• Holiday Home Sovenigo Beoordelingsscore: 9,5

“De B&B ligt op een prachtige locatie met veel natuur, stilte en rust. De omgeving en het uitzicht is prachtig. De studio, was super netjes/schoon met een heerlijk bed. Een fijn zwembad en verschillende zitjes om te relaxen. De gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaar laat je welkom én thuis voelen. Wij komen heel graag terug!”

• La Casa Di Campagna Sul Garda Beoordelingsscore: 9,5

“Goede locatie voor het bezoeken van het Gardameer. Rustige locatie met vriendelijke host. De optie op sommige dagen om tegen betaling te blijven eten.”

• La Casa Di Campagna Sul Garda Beoordelingsscore: 9,5

“Gastvrijheid, locatie, sfeer, hele vriendelijke gastvrouw en heer.”

• Holiday Home Sovenigo Beoordelingsscore: 9,5

“We hebben een super vakantie gehad in de B&B! Alles was erg goed geregeld, van het fijne zwembad tot het uitgebreide ontbijt. Ook de eigenaren waren ontzettend vriendelijk. Ze geven je echt het gevoel thuis te komen. Het was de week dat wij er sliepen erg warm, maar met een airco op de kamer en het zwembad om af te koelen was dat geen probleem.”

• Il carpino bianco Beoordelingsscore: 8,8

“Een makkelijk en vlotte check-in. Pracht locatie. Dagelijks begroet door heel wat huisdieren. Zalig zwembad met uitkijk op de bergen rond het gardameer. Heel wat leuke spulletjes aanwezig voor in het zwembad.”

• La Casa Di Campagna Sul Garda Beoordelingsscore: 9,5

“Rustige B&B op een mooie plek. Zwembad in een mooie tuin en de eigenaresse heeft heerlijk gekookt voor ons.”

• B&B Dolce Risveglio Beoordelingsscore: 9,4

“Lekker dicht bij het Garda meer. Goed bereikbaar. Voor de deur gratis parkeren.”

• Elisa Holidays Beoordelingsscore: 8,7

“Wij hebben een heerlijk verblijf gehad bij Elisa Holidays! Alles was super goed geregeld. Er liggen veel flyers met bezienswaardigheden, restaurantjes en andere tips om de omgeving te verkennen! Er is een gezamenlijke koelkast waar altijd netjes voldoende flesjes water lagen wat je kon panne. De kamer werd om de dag verschoond! Contact verloopt soepel en prettig via whatsapp als je vragen hebt. De locatie ligt perfect om andere plekjes rondom het prachtige Gardameer te bezoeken. Alles was ongeveer 45 tot 60 minuten rijden met de auto. Er is ook een super fijn strand 5 minuten van het appartement af. Wij waren de oplader van onze Canon camera vergeten. Elisa en Giorgio (de eigenaren) stuurden ons hierover een berichtje en hebben het op hun kosten naar Nederland verstuurd. Wat een liefde voor Italië en de vriendelijkheid van de mensen hier!! ❤️ Grazie mille Elisa & Giorgio. Arrivederci 😊”

De 10 beste hotels in Puegnago