3. Hotelbeoordelingen: Trentino Alto Adige
  4. Hotelbeoordelingen Rablà
Italië Rablà Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Appartements Residence Ganthaler Beoordelingsscore: 9,2

“Een mooie ruimte met van alle gemakken voorzien”

• Residence Gerold Beoordelingsscore: 8,4

“Nette appartement iets gedateerd maar zeer schoon, goede bedden en een heerlijke douche Groot overdekt balkon. Ruim parkeergelegenheid. Eetgelegenheden op loopafstand. Snelweg Brenner - Verona binnen een half uur rijafstand. Goede uitval om Merano te bezoeken”

• Ferienwohnungen Alber Beoordelingsscore: 8,8

“Het appartement was zeer schoon en de ligging is geweldig. Er is heel veel te doen in de omgeving. Uitermate geschikt voor sportieve mensen maar ook om te genieten en met een kabelbaan naar boven te gaan. Dolomieten in de buurt, geweldig!”

• Apartm. & BB Ferienidylle Gstrein Beoordelingsscore: 8,7

“schoon, modern, mooi en erg aardige mensen”

• Hotel Panorama Beoordelingsscore: 8,3

“Schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel”

• Apartm. & BB Ferienidylle Gstrein Beoordelingsscore: 8,7

“Hartelijke ontvangst en goed verzorgd ontbijt.”

• Appartements Residence Ganthaler Beoordelingsscore: 9,2

“De omgeving is schitterend hier en dit appartement zeer gunstig gelegen. De cabinelift om de berg op te gaan ligt op loopafstand, vlak naast het appartement is een buurtwinkel met een bakker, met terras voor koffie en een broodje. Meran (in het Italiaans Merano) is niet ver weg en een bezoek meer dan waard! Bonus waren de eigenaren die erg aardig (maar allesbehalve opdringerig) waren, tips gaven en onze hond hebben verwend met grappige speeltjes!”

• Hotel Rössl Beoordelingsscore: 9

“Het eten”

• Mias Apartments Beoordelingsscore: 8,6

“Voor ons was de locatie heel goed als uitvalsbasis voor wat we wilden doen. Meran op 8 kilometer en de andere zaken die we wilden doen en bezoeken lagen ook allemaal op perfecte korte afstand. Het zwembad was ook fijn.”

• Pension Lahn Beoordelingsscore: 8,9

“We hebben deze plek gekozen als tussen stop naar het zuiden”

De 10 beste hotels in Rablà