3. Hotelbeoordelingen: Trentino Alto Adige
Italië Salorno Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Grünwald Beoordelingsscore: 8,9

“Niets.”

• ATL AGRITURISMO Beoordelingsscore: 9,7

“De locatie bevindt zich bovenaan een berg met prachtig uitzicht. Het appartement is enorm groot, vooral de slaapkamer. Het bed is heel goed en de keuken is echt van alle gemakken voorzien. De host en zijn kinderen hebben mijn bagage naar de kamer gebracht, wat een service. Je kunt vrij gebruik maken van de kruidentuin, en daar staat echt van alles. De host was ook zo vriendelijk om me een fles wijn te geven, hij wilde weten wat ik van zijn Pinot Grigio vond, die was heel lekker!”

• ATL AGRITURISMO Beoordelingsscore: 9,7

“Het appartement zag er veel leuker en comfortabeler uit in het echt. Werkelijk blinkend schoon. Ideale uitvalsbasis voor in mijn geval het ontdekken van de wijnstreek. De host was voortreffelijk, geweldig om in zijn eigen wijnkelder zelfgemaakte wijnen te proeven - en zelfs een flesje voor tijdens het verblijf! Je mocht van de moestuin gebruik maken. Mijn verblijf was veel te kort in dit prachtige huis en deze mooie omgeving, ik kom zeker terug!”

• Gasthof Salurn Beoordelingsscore: 8,5

“Vriendelijk personeel, schone kamers en ligging in het centrum van een leuk en verassend dorp met waterval. Goed ontbijt buffet, wij komen zeker terug.”

“Mooi ruim appartement”

De 5 beste hotels in Salorno