2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner Piemonte
  4. Hotellrecensioner Saluzzo
Italien Saluzzo Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Ett mycket bra hotell. En enastående trevlig, sympatisk och hjälpsam hotellägare. Och hotellhunden är helt underbar. Jag rekommenderar det starkt.”

• ”låg vackert”

• Hotel Antico Podere Propano Gästbetyg: 8,8

”Hotellet ligger lite utanför själva Saluzzo, men på gångavstånd in till stan. Personalen är mycket trevlig och hjälpsam. De erbjöd sig att hjälpa till med att boka bord på restauranger etc. Frukosten var bra och säkerheten kring frukosten med tanke på Covid var hög. Vi har varit här förut och vi kommer att komma tillbaka.”

• Hotel San Giovanni Resort Gästbetyg: 9,1

”Hotell med unik karaktär inrett i ett kloster från 1500-talet. Fint inrett rum med atmosfär. Till exempel så var dörren original från klostrets tid (modernare innerdörr för ljuddämpning, brand etc fanns också). Fin terrass utanför rummet med fantastiskt utsikt mot den medeltida staden. AC fanns men behövdes inte, natten utanför var sval och tyst. Uppmärksam, personlig och vänlig personal. Härlig frukost som avnjöts i klosterträdgården. Missa inte den unika restaurangen Castellana San Giovanni i samma byggnad. Den är en upplevelse i sig.”

De 5 bästa hotellen i Saluzzo