3. Hotelbeoordelingen: Trentino Alto Adige
  4. Hotelbeoordelingen Sanzeno
Italië Sanzeno Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Agritur Ciastel Beoordelingsscore: 9,9

“Alles en met name de persoonlijke aandacht van de eigenaresse! Niets was haar te veel!”

• Agritur I Colori Beoordelingsscore: 9,4

“Zeer lief en aangenaam koppel, alles is meer dan naar wens. Dank aan Sonia & Fabrizio”

• Agritur Ciastel Beoordelingsscore: 9,9

“Geweldige locatie en kamer. Heel netjes en schoon. Mooie badkamer met heerlijke douche. Mooie tuin met verschillende zitjes. Rosalba is een zeer goede en aardige gastvrouw en geeft veel tips om de omgeving te verkennen. Bij aankomst kregen we een hapje en een drankje, evenals op de avond voor ons vertrek. Zeer goed verzorgd ontbijt.”

• Agritur Ciastel Beoordelingsscore: 9,9

“Alles was perfect! Zeer comfortabele kamer, met moderne en mooi afgewerkte badkamer. Alles superschoon en verzorgd. Iedere dag was er wel een nieuwe verassing van Rosalba - de ontzettend lieve gastvrouw. We kregen aanbevelingen van lokale restaurants en evenementen, maar ze weet ook veel leuke dingen te doen en zien in de omgeving. Bij aankomst kregen we een vruchtensapje en zelfgebakken taart. Je kunt vrij gebruik maken van de gezamenlijke woon/eetkamer, de binnenplaats en de tuin, en er is een koelkast. Het ontbijt is ook echt super! Alles lekker, vers, zelfgemaakt of lokaal geproduceerd. Je kunt voor de deur parkeren.”

• Apartment Golden by Interhome Beoordelingsscore: 9,4

“Super leuke mensen , en een heerlijke plek om vakantie te houden. Vanuit de mooie tuin een prachtig uitzicht op de bergen. Een mooie zuivere accommodatie waar we veel plezier beleefd hebben. Een extra dank aan de Host, Susanna en Walter Pollini .”

De 5 beste hotels in Sanzeno

gebaseerd op 442 hotel reviews op Booking.com