3. Hotelbeoordelingen: Marche
  4. Hotelbeoordelingen Sassofeltrio
Italië Sassofeltrio Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Relais B&B Betty Bike Beoordelingsscore: 9,5

“We zijn hier relatief lang gebleven (2 weken), maar we hadden nog wel veel langer willen blijven. De gastvrouw en -heer waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was fantastisch - elke dag vers gemaakt - en het huis is prachtig en smaakvol aangekleed. Bonus: onze hond heeft het hier ook geweldig gehad.”

• Fattoria Bio L'A Ceccoli Beoordelingsscore: 9,9

“Wij hadden hier een hele fijne tijd. Cinzia geeft je een warm welkom en laat je meteen thuis voelen. De omgeving is fantastisch mooi! Vanaf de berg zijn er oneindige mooie uitzichten die je vanaf de bankjes rustig op je in kunt laten werken. Ook vanuit onze kamer konden we de zon zien opkomen. We hebben hier heerlijk geslapen. En wanneer je wakker wordt staat er een heerlijk ontbijt voor je klaar. Met zelfgemaakte taartjes en lekkers waar je van wilt blijven eten. In de omgeving is ook genoeg te doen. Veel mooie stadjes en leuke restaurantjes die werden getipt door Cinzia. Zodat je het echte Italië kunt proeven en ervaren. De aanwezigheid van de dieren maakte het voor ons helemaal af. En gaven ons een kijkje in het leven op deze fijne boerderij. Deze plek ademt rust, natuur en heel veel warmte 💛”

• Relais B&B Betty Bike Beoordelingsscore: 9,5

“We werden warm onthaald door Elisabetta en haar man. Onze kamer was ruim en leuk ingericht. De badkamer was ook zeer ruim met een fijne douche. Het ontbijt was heerlijk en het uitzicht prachtig. Het terrein werd goed bijgehouden. De gastvrouw en gastheer deden er alles aan om je verblijf aangenaam te maken.”

• Relais B&B Betty Bike Beoordelingsscore: 9,5

“Wat hebben wij genoten van deze B&B. De aankomst was heel warm, we kregen een goede rondleiding waarbij we positief verrast waren. Alles ziet er piekfijn uit en er zijn buiten allemaal kleine plekjes om je terug te trekken. Het is heerlijk om op locatie te zijn, met het zwembad, de jacuzzi en er hangt een zeer ontspannen sfeer. Betty is ontzettend lief. Ze maakt een geweldig ontbijt klaar en houdt de kamers schoon. De omgeving is prachtig. Veel mooie plekjes om naar toe te gaan en vanuit de B&B een heerlijk uitzicht. Er lopen veel dieren rond, wat wij heel leuk vinden. We vonden het jammer weer weg te gaan. We hebben wel nog eigengemaakte olijfolie meegenomen als aandenken.”

De 4 beste hotels in Sassofeltrio

gebaseerd op 359 hotel reviews op Booking.com