3. Hotelbeoordelingen: Toscane

“De ligging”

• Morelliana4Rooms Beoordelingsscore: 9,4

“Centrale ligging”

• Agriturismo TERRANERA Beoordelingsscore: 8,9

“De eigenaar Luca heeft ons verwelkomt met stokbrood en wijn en zijn eigen gemaakte olie, een fantastisch ontvangst. De appartementen zijn mooi en ruim. De keuken voldoet aan alles. We hebben nog 6 dagen bijgeboekt omdat de plek en de omgeving zo mooi is. Voor herhaling vatbaar en omdat we in september waren zaten we merendeels alleen op het parkje (bestaat uit 5 appartementen (bungalows)). Heerlijk zwembad voor de deur echt geweldig tijd gehad, kan het iedereen aanraden.”

• Agriturismo Podere l'Aione Beoordelingsscore: 9,4

“Adembenemend uitzicht. Heel mooi onderhouden accommodatie, tuin en zwembad. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt en goed restaurant.”

• Terenzi Hospitality & Wine Beoordelingsscore: 8,9

“Het ontbijt was vers en lokaal. De dame die ons bediende was heel erg vriendelijk. De kamer was netjes en verzorgd, we kregen ook een lekker flesje wijn aangeboden. Vanop het domein had je ook een heel mooi zicht over Toscane.”

• Tenuta San Lodovico Beoordelingsscore: 9,3

“Luxe lodgetent met geweldig uitzicht ! En wat een geweldig personeel !!”

• Agriturismo Podere l'Aione Beoordelingsscore: 9,4

“Prachtige omgeving. Rust en ruimte. Zeer vriendelijk personeel. Ontzettend goed restaurant.”

• Agriturismo Podere l'Aione Beoordelingsscore: 9,4

“We hadden een erg mooie ruime kamer. Het zwembad is mooi en de weide eromheen geeft genoeg privacy. Het ontbijt was prima en het eten s avonds heerlijk.”

• Casa Lidia Beoordelingsscore: 9,4

“Alles! Gastvrijheid van de eigenaars 🙂. Ze zorgden voor ons gezinnetje 2+2. Wij voelden zich thuis vanaf eerst moment. Wij hebben alles gehad wat je nodigt hebt. Proper appartement met tuintje/ barbecue plaats. Samen gebabbeld en wijntje gedronken. Zeer leuke sfeer. Strategisch locatie om omgeving te bezoeken met de auto. Prijs kwaliteit verhouding! Parking ter plaatse. Zeer aangeraden!!”

• Agriturismo Podere l'Aione Beoordelingsscore: 9,4

“Het uitzicht Het eten is superlekker, en het ontbijt ruim voldoende De vriendelijke bediening”

De 10 beste hotels in Scansano