2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Trentino Alto Adige
  4. Hotelanmeldelser for Solda
Italien Solda Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Alpin Garni die kleine Post Point fra anmeldelser: 8,2

"Virkelig god aftenmenu og effektivt personale"

• Alpin Garni die kleine Post Point fra anmeldelser: 8,2

"Der var plads"

• Hotel Eden Point fra anmeldelser: 9,4

"Fantastisk sødt personale. Rigtig god restaurant og god morgenmad. Meget meget fine værelser. Garage til vores motorcykler. Super udsigt fra balkonen."

• Pension Panorama Point fra anmeldelser: 9,1

"Vi ankom sent og køkkenet var lukket. Værten tilbød os alligevel en kold platte. Et kvarter senere havde han lavet det fineste luksusbrædt med pølse, ost mv. Lige hvad vi trængte til. Parkering lige ved hotellet og stor lejlighed med balkon og bjergudsigt. Fin morgenmad"

• Hotel Eden Point fra anmeldelser: 9,4

"Kæmpe stor imødekommenhed og venlighed. Alt var så ordentligt, køkkenet rigeligt og uovertruffen kvalitet. Luksus og forkælelse. Værelset lækkert og alt er sf høj kvalitet. En kæmpe anbefaling herfra hvis man skal overnatte i Solda."

• Bed & Breakfast Hostel Nives Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenhed ift ski, overdådig morgenmad, hjælpsomt personale & gode faciliteter"

• Pension Dangl - Glacier Rock Point fra anmeldelser: 7,7

"Fin beliggenhed OK udvalg til morgenmad Gratis parkering"

• Bed & Breakfast Hotel Nives Point fra anmeldelser: 9,1

"Super værelse og en god pizza efter en lang dag.."

• Pension Panorama Point fra anmeldelser: 9,1

"Den sødeste værtinde sørgede sammen med virkelig god mad både til aften og morgenmad for at vi fik alletiders ophold. Naturen omkring var virkelig smuk, og på udeareal var sørget for borde/bænke og parasoller. I baren var der mange muligheder og igen der var der rigtig god betjening."

De 15 bedste hoteller i Solda