2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Sardinien
  4. Hotelanmeldelser for Torre delle Stelle
Italien Torre delle Stelle Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• VILLA GAIA - Dall'alba al tramonto - Point fra anmeldelser: 9,2

"Der var dejligt roligt. Ingen støj overhovedet og med en fantastisk udsigt over bugten og bjergene. 1 km i bil til den fantastiske perle Spiaggia di Genn'e Mari som er kridhvid og med krystalklart vand. Huset har rigeligt plads til hele familien. Inden- og udendørskøkken samt grill. 2 butikker i kort kørselsafstand. Ønsker man oplevelser så kan man køre til Cagliari på 45 min eller dejlige Villasimius på 30 minutter."

• "Fantastisk udsigt fra den store terrasse - her brugte vi alt vores tid, når vi var i huset. Strandstole, parasol og håndklæder var også klar til udflugter."

• "Super fin villa med tre soveværelser, 2 badeværelse, stort køkken/alrum i forbindelse med stue. Alt lyst, velholdt og pænt indrettet. A/c i værelserne og godt wi-fi. Fint mindre udeområde med dejlig pool, spiseplads og liggestole. Udsigt over området. Der er trapper ned til stranden - 200 trin."

• "Beliggenheden var fantastisk og i gåafstand til skøn, lille og rolig strand. Poolen var utrolig ren og lækker, men til helt små børn ville den være for dyb. Værten var meget venlig og hjælpsom og talte godt engelsk. Vil anbefale pizzaria Terrazza delle stelle for den helt utrolige udsigt på toppen af bjerget."

• Villa Lara Point fra anmeldelser: 9,6

"Fantastisk udsigt. Man bliver aldrig træt af den terrasse. Fint spa. MEGET hjælpsomme værter."

De 20 bedste hoteller i Torre delle Stelle