3. Hotelbeoordelingen: Lombardije
  4. Hotelbeoordelingen Tremezzo
Italië Tremezzo Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Casa Lumaca Beoordelingsscore: 9,2

“Alles bij elkaar hadden wij een heel goed en aangenaam verblijf. Alles was aanwezig zoals op booking.com beschreven stond dus de kamer, de locatie en de faciliteiten voldeden volledig aan onze verwachting. Over de locatie kunnen wij zeggen dat deze ideaal is wanneer je het comomeer vanuit een rustige uitvalsbasis wil beleven maar toch dichtbij alles wil zitten. Wij bleven 1 nacht en hebben op dag 1 villa Carlotta bezocht en op dag 2 hebben wij de greenway vanaf casa lumaca tot aan Villa Balbianello gewandeld. Vanaf daar hebben wij dan de veerboot naar Bellagio genomen en dan weer terug naar Tremezzo. De kamer was heel proper en alle comfort was aanwezig. Het ontbijt was ook heel uitgebreid en volledig vers dus ook daar waren we zeer tevreden over. In en uit checken ging ook heel vlot en gemakkelijk, kortom een heel leuk verblijf.”

“Rustige ligging”

• Albergo Villa Edy Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi hotel aan het Comomeer met een fijne tuin, tennisbaan en zwembad. De auto kan bij het hotel geparkeerd worden. Prima ontbijt, heerlijk diner en vooral genoten van het dessert (merinque) Heel vriendelijk personeel. Fijn hotel voor een paar dagen aan het prachtige Comomeer.”

• Hotel Villa Marie Beoordelingsscore: 9,2

“Top locatie in rustige buurt”

• Hotel La Perla Beoordelingsscore: 9,4

“Prachtige ligging, mooi hotel, maar het is echt ongelofelijk hoe vriendelijk en behulpzaam iedereen hier is. We kregen goede tips over uitjes en goede informatie over bus- en boottijden. Niet de goedkoopste, maar wel de allerbeste!”

• Albergo Villa Edy Beoordelingsscore: 8,3

“De ligging, het ontbijt, vriendelijk personeel, prachtig zwembad!”

• Albergo Villa Edy Beoordelingsscore: 8,3

“mooi zwembad. prima locatie ontbijt matig. prima kamer met prachtig uitzicht, koelkastje en goede badkamer”

• Albergo Villa Edy Beoordelingsscore: 8,3

“Kamers waren zeer ruim! Prachtig zwembad! Personeel heel vriendelijk!”

• Casa Eleganza Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Ze gaf uitleg over de regio, de ferrys op het como-meer. Toen de waterkoker kortsluiting veroorzaakte, stelde ze direct haar eigen waterkoker beschikbaar. Heel attent!”

• Albergo Rusall Beoordelingsscore: 9,1

“Zeer proper. Mooi uitzicht! Heeft een aangename tuin. Personeel was zeer vriendelijk.”

De 30 beste hotels in Tremezzo