3. Hotelbeoordelingen: Trentino Alto Adige
  4. Hotelbeoordelingen Tuenno
Italië Tuenno Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Il Granello Beoordelingsscore: 9,6

“Het appartement was erg groot en schoon. Het appartement was van alle gemakken voorzien. De eigenaar was erg vriendelijk en gaf ook advies. De eenpersoonsbedden in de kinderkamer waren erg goed. Het appartement ligt centraal en perfect om de Dolemieten te verkennen. We zouden hier zeker nog een keer terugkomen.”

• El Malget Beoordelingsscore: 8,7

“Prachtig uitzicht en erg rustige plek. Voor de kinderen een trampoline.”

• Albergo Tuenno Beoordelingsscore: 8,9

“Het is een familiehotel in Val du Non. Dichtbij een bijzonder mooi meer Lago di Toval. Echt een bezoek waard. De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn erg netjes en heel schoon en van alle gemakken voorzien. Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten in het hotel met specialiteiten van de regio, heel vers. Ook het ontbijt was voortreffelijk met heerlijke eigengemaakte jam, zoete taarten, allerlei broodsoorten, heel uitgebreid. Het is een hotel/restaurant maar de locale bevolking komt er voor een heerlijk eigengemaakt ijs of kop koffie even langs. Ook heel handig is de Coop supermarkt vlak in de buurt. Makkelijk parkeren in de buurt en je fiets kan je ook parkeren in de garage van het hotel. Als we in de buurt zijn gaan we zeker een keer terug.”

• Albergo Tuenno Beoordelingsscore: 8,9

“Een fijne inloopdouche”