3. Beoordelingen vakantiewoningen: Lazio
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Gaeta
Italië Gaeta Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• VICO 1 Beoordelingsscore: 9,2

“De locatie was fantastisch. De host was erg aardig en behulpzaam. Van alle gemakken voorzien. Prachtig dakterras. We hebben genoten.”

• Alex's place Beoordelingsscore: 8,9

“Studio met klein terrasje onder de bomen aan de zijkant van een flat. Goede parkeergelegenheid en wifi. Heel aardige gastheer die snel en goed te bereiken is. Spreekt goed Engels. Op loop afstand van het strand. Ook oude centrum van Gaeta was wandelend goed te bereiken. Mooi dagtrip. Goed restaurantje op loopafstand.”

• Di sole e d’azzurro - sea view Beoordelingsscore: 9,7

“Heel mooi, karakteristiek huis in het oude gedeelte van Gaeta. Het uitzicht over de baai van Gaeta is fenomenaal. Het huis is ruim, comfortabel en sfeervol ingericht. Drie goed functionerende airco's zorgen voor verkoeling. Echt een huis waar je lekker met je gezin of vrienden kunt verblijven. Het huis heeft ook een prachtig, beschut terras met veel planten. Uitstekend voor een avondborrel. Het huis ligt in het oude, historische deel van Gaeta. Huizen zijn dicht op elkaar gebouwd, tegen een heuvel aan. Het geeft een heel gemoedelijke en intieme sfeer. Enig nadeel is dat je flink wat trappen (145 treden, we hebben ze geteld) moet op- en afklimmen om naar en van het huis naar de haven, restaurants en cafés te komen. Voor ons een leuke, sportieve uitdaging, maar niet handig met bijv een kinderwagen of als je wat slechter ter been bent. Je kunt overigens ook met een kleine omweg via de verharde weg naar beneden. Meer dan 10 minuten kost het niet.”

• Little art house Beoordelingsscore: 8,8

“mooie lokatie, erg aardige host, en erg lekker bed, en lekker stil.”

• Attico vista mare Beoordelingsscore: 9,9

“Het appartement was geweldig. Het is modern, groot, erg schoon. Ook mooi uitzicht op de haven vanaf balkon. De communicatie met Emannuele was erg goed. En zijn vrouw Ida was heel erg aardig en behulpzaam. Bij aankomst werden we verwelkomd met een heerlijke homemade taart. Het appartement is zeker een aanrader, zowel voor stelletje als gezinnen. De locatie is perfect, midden in de haven en op 2.min loopafstand van de haven. Enige minpuntje is het parkeren, maar dat wisten we van te voren. Wij hadden geluk en konden de auto voor het appartement kwijt voor 15 euro per dag. Op 250 meter afstand had je ook een private parking voor dezelfde prijs.”

• Ondina Blu Gaeta Beoordelingsscore: 8,5

“Het is een prettig, compact appartement met een vriendelijke, toegankelijke eigenares. Vlakbij het huis is een tuin met een prachtig uitzicht op de baai.”

De 30 beste vakantiewoningen in Gaeta

gebaseerd op 5.595 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com