3. Beoordelingen vakantiewoningen: Apulië
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Gioia del Colle
Italië Gioia del Colle Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Agriturismo La Civetta Beoordelingsscore: 9,7

“De vriendelijke ontvangst en ze doen alles om hun gasten het naar hun zin te maken. Erg gastvrij en aandacht voor de gasten.”

• “Heerlijk rustig gelegen, zeer ruim en comfortabel appartement, met prachtige tuin. En Isabela is een bijzonder vriendelijke en behulpzame gastvrouw!”

• Villa L'Ottagono Beoordelingsscore: 8,3

“Het huis was schoon en er waren alle voorzieningen de je nodig had. Veel ruimte!”

• Agriturismo La Civetta Beoordelingsscore: 9,7

“Warm welkom, zalig ontbijt, ‘s avonds ook een keer gedineerd, erg lekker!”

• Agriturismo La Civetta Beoordelingsscore: 9,7

“Een super gastvrouw, prachtige ruime kamers, heerlijk ontbijt met allemaal zelfgebakken lekkernijen en een fijn zwembad om af te koelen De extra's die je krijgt en de gastvrijheid zijn fenomenaal.”

• Agriturismo La Civetta Beoordelingsscore: 9,7

“Zeer vriendelijke mensen, fantastisch lekker ontbijt, heerlijk zwembad, zeer centraal gelegen, warme & hartelijke ontvangst, we kregen tips voor het bezoeken van steden & dorpen. Ideaal! We komen zeker nog terug! Enorm bedankt, Andreas! We houden hier hele warme herinneringen aan over.”

• Agriturismo La Civetta Beoordelingsscore: 9,7

“Prachtige agriturismo! Superontbijt, heel uitgebreid en met liefde gemaakt. Beste van de hele vakantie. Schitterende tuin en zwembad. Stel jonge katten waren erg leuk.”

De 10 beste vakantiewoningen in Gioia del Colle

gebaseerd op 1.070 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com