3. Beoordelingen vakantiewoningen: Sicilië
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Lipari
Italië Lipari Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Casa vacanza U Curtigghiu Beoordelingsscore: 8,5

“Het heerlijke huisje ligt in de gezellige wijk Marina Corte, zo’n 12 minuten lopen vanaf de haven. Het huisje is heel speels, beetje split-level. Het balkon is klein, maar met de krukjes en het stoeltje uit de slaapkamer konden we er toch ontbijten. Het stenen bankje naast de voordeur hebben we ‘‘s avonds gebruikt om buiten te eten of gewoon met een wijntje te genieten van La dolce vita. Eén plek om terug te keren.”

• Aeolian Apartments Beoordelingsscore: 9,1

“Erg goede locatie. Heel rustig gelegen. Vlakbij de haven en het centrum van Lipari. 10/10 voor de host, die op elk moment bereikbaar was.”

• Eolian Residence Beoordelingsscore: 9,2

“Wij kregen een upgrade van een studio naar een appartement met een prachtig uitzicht. Het personeel is heel vriendelijk, attent en behulpzaam. Communicatie gaat moeizaam via WhatsApp. Op verzoek brengt en haalt men je overal waar je naartoe wilt. Het ontbijt is goed verzorgd en uitgebreid, ook met ham en ei. Alleen wel iedere dag hetzelfde. We hebben 2 dagen een scooter gehuurd om zelf de mooiste plekjes te kunnen bezoeken. Op 10 minuten lopen van het appartementen complex is een kleine, redelijk gesorteerde, supermarkt te vinden plus een slager die heerlijke gegrilde kippen verkoopt. Als je niet zelf wilt koken, kun je in het restaurant eten.”

• Villa Grazia Lipari Beoordelingsscore: 9

“Het appartement ligt op loopafstand van het centrum van Lipari en de boten naar de andere eilanden. Je hebt vanaf de veranda een geweldig uitzicht over de baai. Heerlijk om daar de dag te beginnen in het ochtendzonnetje.”

• Residence Hotel La Giara Beoordelingsscore: 9,1

“Optimale ligging. Vlakbij haven en centrum. Leuke bar en goed uitgeruste winkel op een paar meter . En toch ook heel rustig. Erg mooie tuin. Ruime kamers, helaas kregen we kamer 6, die en 7 liggen achteraan zonder zicht op de tuin, wel op bouwwerf. Dit ondanks niet zo hoge bezetting. Zijn die kamers voor mensen die boeken met booking.com?”

• Lo Nardo Accommodation Beoordelingsscore: 9,5

“Mooi terras met uitzicht op de haven. 1 minuut van de ferry. Goede prijs.”

• Residence Hotel La Giara Beoordelingsscore: 9,1

“Mooie grote kamer, dichtbij de haven. De ligging is perfect net uit de drukte met mooie tuin en zwembad. Ontbijt goed en voldoende.”

De 30 beste vakantiewoningen in Lipari

gebaseerd op 8.773 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com