3. Beoordelingen vakantiewoningen: Toscane
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Manciano
Italië Manciano Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Il Poggio di Teo Beoordelingsscore: 9,3

“Prachtige omgeving, rustig gelegen”

• “Een heerlijk vrijstaand huisje, met alle noodzakelijke voorzieningen, mooi terras met prachtig wijds uitzicht, met olijfbomen en cipressen. Hartelijke en bescheiden gastfamilie, achter het huisje wonend. Eitjes en groenten uit eigen tuin werden met ons gedeeld. Goede uitvalsbasis voor verkenning van de streek Maremma, kleine oude stadjes, vlakbij zee, mooie natuur, soms ruig, vaak lieflijk.”

• 8380 Agriturismo il Saragiolo Beoordelingsscore: 8,5

“De locatie, het nieuwe huis, de douche, de uitzichten alle kanten op. Ontbijt was voor Italiaanse begrippen prima. Koffie perfect. Vriendelijk personeel.”

• Case Ballerini Beoordelingsscore: 8,2

“Proper en comfortabel appartement in een mooie omgeving.”

• greta Beoordelingsscore: 10

“Greta gaf nog een tip voor een restaurant. Het restaurant was voortreffelijk en toen wij Greta's naam noemden kregen wij een onverwachte korting. Op zondag was ik al gaan fietsen (The Grand Escape Tuscany), maar Greta nam de tijd om met Janine te gaan wandelen. Onderweg dronken ze nog samen koffie.”

• Agriturismomillefiori Beoordelingsscore: 9,5

“prachtige omgeving, lekker ontbijt en zeer vriendelijke eigenaren”

• La Pianaccia Beoordelingsscore: 9,7

“Valeria is een super gastvrouw. Van de eerste moment voel je je welkom en service is gewoon top. De streek is heel mooi en zeker een aanrader. Laat bijv. Pisa voor wat het en verblijf hier een dagje langer😉”

• Agriturismomillefiori Beoordelingsscore: 9,5

“Het ontbijt was erg goed verzorgd, heerlijke broodjes, vers huisgemaakt gebak. Goede koffie en de uitstekende gastvrijheid. Heerlijk zwembad en met zorg beheerde B&B.”

• Agriturismomillefiori Beoordelingsscore: 9,5

“Super fijn ontvangst door Susanna. Vriendelijke mensen daar. We hadden het gevoel dat alles werd beheerd door een kleine familie. Lekker ontbijt, fijn zwembad tussen de natuur (vergeet geen badmuts, die is op de meeste plekken verplicht in Italië). Zeker aan te raden als je een lokaal verblijf wilt zonder teveel toerisme.”

De 20 beste vakantiewoningen in Manciano

gebaseerd op 4.646 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com