3. Hotelbeoordelingen: Trentino Alto Adige
  4. Hotelbeoordelingen Villandro
Italië Villandro Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Granpanorama Hotel StephansHof Beoordelingsscore: 9,1

“Geweldig hotel. Heerlijk eten. Mooie omgeving. Prettig personeel.”

• “De wellness, het eten, het uitzichten waren verbluffend.”

• Hotel Ansitz Steinbock Beoordelingsscore: 9,6

“De ambiance in het gehele huis, geweldig. De ontvangst en intake was professioneel. Een mooie kamer met 5 sterren uitzicht. Het ontbijt is top verzorgd en is zeer verzorgd, heerlijk. Het restaurant verdient zeker een extra vermelding: sterren eten werkelijk top.”

• Panorama Hotel Flora Beoordelingsscore: 9,3

“Super verblijf! Lieve familie, voelt als "thuiskomen"... Ontbijt + diner perfect! Prachtig uitzicht en alles was super schoon!”

• Rumpelehof Beoordelingsscore: 9,6

“Het uitzicht vanuit de appartementen is erg mooi.”

• Granpanorama Hotel StephansHof Beoordelingsscore: 9,1

“Hotel biedt vele extra's, zoals een wandeling met gids, middagbuffetje en kortingskaart.”

• “Zeer goed appartement met alle faciliteiten. Karin heeft ons hartelijk ontvangen en alles duidelijk uitgelegd.”

• Granpanorama Hotel StephansHof Beoordelingsscore: 9,1

“Zeer fijne ontvangst in het Granpanoramahotel in Villanders (Noord Italië) . Bij aankomst kregen wij een welkomstdrankje en onze bagage werd door het personeel naar de kamer gebracht. De ruime kamers en badkamer zijn kraaknet. Het ontbijt is heel uitgebreid fantastisch ! Elke dag in de namiddag is er een gans buffet met veel vers fruit, verse broodjes, alle soorten beleg , soep enz... voor de mensen die zin hebben in een hapje. s´Avonds is er telkens een 4 gangen diner. Panoramahotel is echt een aanrader om te verblijven. ! TOP ! Marcel Rodts”

• Leishof Beoordelingsscore: 9,1

“De eigenaren waren erg vriendelijk, de sleutel lag op de afgesproken plek. Het uitzicht op het algemeen terras was erg mooi. De nacht heel donker met veel sterren.”

• “Hotel met prachtige wellness, goed ontbijt alleen het brood is niet altijd vers. Wel veel honden aanwezig, vonden wij geen probleem maar denk anderen misschien wel. Wij denken dat hij staat aangeschreven als hondenhotel want we hebben nog nooit zoveel honden in een hotel gezien. Dus er mogen geen kinderen maar wel honden.”

De 10 beste hotels in Villandro