3. Hotelbeoordelingen: Toscane

#9 van de 17 hotels in Murlo

7,2

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel kamers zijn klein en gedateerd. Matrassen zijn aan vervanging toe, maar wat ons vooral tegen viel was de koffie....Helaas automaten-koffie. Fantastisch eten maar koffie doet daar afbreuk aan

Sfeer, omgeving, restaurant, zwembad en vriendelijk personeel. Heerlijke wijnen en zeer uitgebreid ontbijt. Locatie niet eenvoudig te vinden; bordjes langs de weg zijn nuttig.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Erg genoten van het eten en het zwembad en de omgeving
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Zwembad

Apartement was wel heel basic, niet heel gezellig

Ontbijtbuffet, dinerbuffet, omgeving

• Beoordeeld op: 21 september 2023

• Appartement met 2 slaapkamers

Accommodatie/ voorzieningen zijn wel toe aan vernieuwing. Er zijn veel dazen in de omgeving, je wordt soms letterlijk aangevallen. Ik raad de eigenaar meer vallen te plaatsen.

Het zwembad en de omgeving. Personeel is erg behulpzaam. De locatie bevindt zich midden op het platteland. Het terrein is zeer groot.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Fantastische appartementen op een prachtige locatie!
    • Appartement met 2 slaapkamers

De appartementjes liggen wat uit elkaar, voor ons was dit geen probleem echter kan ik me voorstellen dat dit niet voor iedereen ideaal is.

Karakter van het de hele accommodatie in deze prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Prachtige locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het ligt relatief ver overal vandaan, supermarkt is op half uurtje afstand rijden dus doe van te voren boodschappen. Het appartement was simpel en gedateerd, koelkast ging niet goed dicht, weinig bestek, simpele aankleding, niet echt de moeite gedaan om er iets gezelligs van te maken. Het restaurant had 2x een buffet, wij reisden met een baby die vroeg in bed lag dus uit eten was voor ons niet mogelijk omdat het restaurant ver weg lag. Voor 40 euro pp mocht je van het buffet iets opscheppen en meenemen dit vonden wij mega duur dus hebben we niet gedaan. Veel zelf gekookt dus aangezien de mogelijkheden voor take away beperkt waren. Het restaurant was ook dicht op de momenten dat het voor ons net goed uitkwam ivm slaapjes van de baby. Wij verbleven een week en de kamer werd niet schoongemaakt dat vonden wij jammer. Ook werden de handdoeken niet verwisseld. We kregen maar 2 wc rollen en 2 vaatwastabletten voor een hele week ook dit was erg schaars. Bij langer verblijf vonden wij dat dit tussendoor wel een keer aangevuld had mogen worden. De afvalcontainers puilden uit, het afval stond er letterlijk naast omdat het niet geleegd werd niet erg hygiënisch.

Het landgoed zelf is echt prachtig! Als je voor je rust komt moet en wilt wandelen moet je hier echt zijn! Het licht prachtig tussen de wijnvelden en olijfbomen! Er zat een wespennest in de parasol dit werd meteen verholpen. Het wijnproeverijtje was lekker!

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Aangenaam en rustig verblijf
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Zwembad

De weg van de receptie naar ons appartement was minder goed onderhouden (4km langs hobbelig parcours) Helaas zijn er geen winkels in de buurt (dichtste is +/- 20 min rijden en is niet altijd open, voor supermarkt ben je minstens half uur onderweg) Een klein winkeltje op het domein zou nog ideaal zijn 😉

Zeer vriendelijk personeel, uitstekend restaurant, leuk zwembad Het appartement was heel proper, alles was (wel beperkt) aanwezig. Het zwembad bij het appartement is heel aangenaam. Het appartement was rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Absolute aanrader.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche was een matig straaltje.

De locatie is schitterend, het zwembad is groot en goed onderhouden. Het bad is ruim 2 meter diep, dus perfect om te duiken. Een goed restaurant erbij en een waanzinnig ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 9 juli 2023

Douche

Eten, personeel en de bedden

• Beoordeeld op: 6 juli 2023

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Was wat ver overal vandaan. Kamers wat gedateerd

Omgeving, de rust, alles bij de hand.

• Beoordeeld op: 3 juli 2023

Prachtige idealistische plek
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De bereikbaarheid ivm gevaarlijke en slechte wegen. Gebruik van Waze is geen advies maar noodzaak!

Het appartement was prachtig en groot. 5 mini dorpjes verdeeld tussen 5 hectare wijngaarden. Prachtige locatie. Het echte toscane zit hier overal in. Lekker restaurant en vriendelijk personeel. We hebben een nacht bij geboekt omdat we niet weg wilde. Heerlijk zwembad. Tip doe van tevoren boodschappen. De dichtbijzijnde kleine winkel is al 30 minuten rijden.

• Beoordeeld op: 17 juni 2023

Prachtig complex met prima restaurant.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien alleen de weg er naar toe. Zaten een paar flinke kuilen in de weg, maar dat zal iets voor de gemeente zijn.

Prachtig landgoed met mooi uitzicht. Prima ontbijt en keurige kamer. Uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 5 september 2022

Mooie locatie met heel vriendelijk personeel.
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Het kon wat schoner.

De faciliteiten waren heel goed. Het appartement was gedateerd maar goed.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2022

Het was een relaxvakantie met heerlijk eten!
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Zwembad

Op de foto’s toen wij boekten zagen we ook wat speeltoestellen voor kinderen, deze staan er helaas niet meer.

Het was ideaal om een zwembad bij het appartement te hebben, naar het ‘grote’ zwembad was 3,3km vanaf ons appartement. Het eten was top!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

Perfecte locatie, accomodatie voldoende!
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Persoonlijk vond ik ons appartement een beetje oudbollig en had het her en der achterstallig onderhoud. In het gehele appartement rook het muf.

Het zwembad is groot, ruimte genoeg voor iedereen. Het eten en drinken ter plaatse was voldoende, als het niet 'finito' was. De bediening was niet altijd even top.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2022

fijn gehad! moesten even knop omzetten dat we de auto moesten pakken voor richting het centrale punt te gaan..
    • Appartement met 2 slaapkamers

ver weg van het hoofd gebouw, inrichting appartement effectief maar heel simpel..

personeel en het eten

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

Mooi maar matige service
    • Appartement met 2 slaapkamers

Dat alles wat je wilde doen op de accommodatie alleen met de auto te bereiken was. Daarnaast waren veel spullen in het huisje niet aanwezig: waterkoker, genoeg borden, glazen en wijnglazen. Vaatwasser deed het niet goed meer. Ook is het erg jammer dat op de foto’s te zien is dat er bij het zwembad een glijbaan en schommel aanwezig zijn. Maar dat die al lang geleden verwijderd zijn. Het personeel zou het nog mooier en prettiger kunnen maken als ze meer promoten. Zoals de zwembad bar, daar kan je meer uithalen. Nu was er alleen ijs, wijn en bier te krijgen en niemand deed erg zijn best om dit te verkopen. Daarnaast doen ze niet echt hun best om een goede indruk achter te laten en om je iets te vertellen over wat er in de omgeving te doen is.

Het grote stuk land waar de accommodatie op gelegen is is echt een positief punt. het restaurant is goed en niet heel duur. Alleen geen pizza te krijgen.

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

subliem
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ons appartement was warm, maar kregen wel extra ventilatoren om het iets aangenamer te maken.

Sublieme gastvrijheid, goed restaurant, meedenkend personeel en management, Ze doen er alles aan om je te ontzorgen op vakantie.

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

• Appartement met 2 slaapkamers

Het appartement was verouderd, met name de badkamer en de keuken.

Het uitzicht, het zwembad en het restaurant.

• Beoordeeld op: 23 juli 2022

Prachtig landgoed, genieten van de rust!
    • Appartement met 2 slaapkamers

De muskietennetten waren kapot, dus het was kiezen tussen slapen in een oven (want doorluchten kan dan niet) of lekgestoken worden (veel muggen). De douche was niet comfortabel (of ijskoud of bloedheet). Zwembad zou iets beter onderhouden mogen worden en er was veel wespenoverlast.

Prachtig rustig gelegen landgoed met mooie uitzichten. Mooie oude gebouwen. Basic appartementen met goede (harde) bedden, erg groot en heerlijke tuin. Goed restaurant, lekker eten en naast veld met olijfbomen waar kinderen lekker kunnen spelen en ouders lekker kunnen natafelen. Leuk zwembad met apart kinderbad (waar peuters in kunnen staan) met ook weer een mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 6 juni 2022

rust gastvrij en comfortabel
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Zwembad

moest op drie dagen wat werk doen en dan is een goede wifi wel belangrijk.. deze is ok maar niet super. niet een negatief punt maar klein puntje voor verbetering;

enorm mooi landgoed en een plekje waar je tot rust kan komen en een mooie uitvalshaven voor de nodige dagjes uit. mooie grindwegen die je tussen de wijnvelden vergezellen. het eten en ontbijt is waanzinnig lekker en het personeel dat standaard even een praatje komt maken hoe het is en of er nog op en aanmerkingen zijn. je hoeft het landgoed niet af om lekker te eten !

• Beoordeeld op: 28 april 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer

het personeel en de behulpzaamheid.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2021

Omgeving alles

• Beoordeeld op: 28 september 2021

Super goed verblijf.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Voor de 2de keer verbleven bij Tenuta Casabianca. Onovertroffen prijs/kwaliteit. Nette verblijven. Uitstekende bediening en attent personeel. Zeer lekker ontbijt en dinner aan een zeer goede prijs_kwaliteit. Super wijnen eveneens aan goede prijs. Zowel te kopen aan de receptie als in het restaurant. Totaal niets negatief. We komen zeker nog eens terug !

• Beoordeeld op: 21 september 2021

Heerlijk verblijf!
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Zwembad

Onze inchecktijd was bevestigd maar alsnog moesten we een uur wachten na aankomst. Het appartement had geen bank, alleen een eethoek.

Mooi en groot terrein met goede faciliteiten. We konden het water uit de kraan drinken in ons appartement en hadden een heerlijk rustig zwembad ernaast. Er is een restaurant met wisselend menu waar je goed kunt eten en waar je hun heerlijke wijn kunt proberen.