Val di Merse Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “De omgeving is prachtig, het personeel heel vriendelijk en het ontbijt is geweldig”

• Bosco Della Spina Beoordelingsscore: 10

“Hele ruime kamer op een mooie locatie. We hebben 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant in het hotel. Zwembad met adembenemend uitzicht. Personeel heel vriendelijk.”

• Hotel Castello Beoordelingsscore: 4

“ontbijt was in orde”

• Casa Di Campagna In Toscana Beoordelingsscore: 10

“Wat een heerlijke accommodatie! Geweldig ontbijt (ruim en echt het beste wat wij ooit hebben gehad), prachtige omgeving en ideale locatie. De kamers zijn niet heel groot maar hebben een prima formaat. Het was elke keer weer genieten om hier na een drukke dag terug te komen. Het restaurant is ook magnifiek. Van harte aanbevolen.”

• Borgo San Lorenzo a Linari Beoordelingsscore: 7

“Het ligt op een mooie locatie. Ontbijt is prima, personeel qua vriendelijkheid ook. Restaurant ok”

• Relais Borgo Di Toiano Beoordelingsscore: 9

“het is een prachtig complex van oude gerenoveerde gebouwen, die heel knus bij elkaar staan op een mooie locatie. Er zijn 2 prachtige gelegen zwembaden. Rust. We hadden de suite, met een balkonnetje, waar je heerlijk kon zitten, een grote badkamer, waar je kon relaxen. Zeer vriendelijke mensen.”

• Albergo Di Murlo Beoordelingsscore: 9

“Faciliteiten voor de fietsers, garage met gereedschap, lekkere zitjes op terras”

• Albergo Di Murlo Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijke ontvangst. Meteen mogelijkheid om iets te eten na 6 uur fietsen. Fietsen in aparte ruimte opgesteld. Goed ontbijt”

• Hotel Castello Beoordelingsscore: 4

“Top locatie in het hart van Toscane”

De 5 beste hotels in: Val di Merse