2. Opinions d'hotels de Itàlia

• Relació qualitat-preu

• WiFi gratuïta

8,4

Opinions 100% autèntiques

Clients reals. Estades reals. Opinions reals.

Més info- obre un quadre de diàleg
Deixa un comentari

Llistat 1 - 8

• Escrit el 25 de des. del 2023

Molt bé
    • Estada de 2 nits

Llit millorable, WC petit

Ben ubicat, hotel d'època, personal agradable

S'hi va allotjar el desembre del 2023

• Escrit el 28 de jul. del 2022

9,0
    "molt agradable"
    • Estada de 7 nits

el bany era una mica petit

la ubicació de l'hotel és excel·lent i el personal molt atent l'esmorzar és molt correcte

S'hi va allotjar el juliol del 2022

• Escrit el 17 d'abr. del 2024

5,0
    "Servei al client deficient"
    • Estada de 4 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

No m'ha agradat que diuen que hi ha aire condicionat peeeeerò després no el pots fer servir perquè (i aquí van les excuses que em van donar...): no hi és el tècnic que el pot revisar...(hores després)és que és centralitzada i ara està desconnectada...(hores després) és que hi ha una llei a Itàlia que no ens permet posar l'aire condicionat si al carrer fa menys de 15°...(hores després) obri la finestra (quan el primer que ens van dir en arribar va ser "no obrin la finestra perquè a Venècia hi ha molts mosquits")...ens van tractar d'imbècils. Total, ningú va entendre que la calor és quelcom subjectiu...i no van tractar bé el client. Podria extendre'm més perquè va ser un seguit de despropòsits. Un hotel gens recomanable. Vaig marxar d'allà molt enfadada. ---------------- I didn't like that they say there is air conditioning, but then you can't use it because (and here are the excuses they gave me...): the technician isn't there to check it... (hours later ) is that it is centralized and now it is disconnected...(hours later) it is that there is a law in Italy that does not allow us to put on the air conditioning if it is less than 15° outside...(hours later) open the window (when the first thing we were told when we arrived was "don't open the window because there are a lot of mosquitoes in Venice")...we were treated like morons. Total, no one understood that heat is something subjective...and they didn't treat the customer well. I could extend more because it was a series of nonsense. A hotel not recommended at all. I left there very angry. --------------- Je n'ai pas aimé qu'ils disent qu'il y a la climatisation, mais ensuite on ne peut pas l'utiliser parce que (et voici les excuses qu'ils m'ont données...) : le technicien n'est pas là pour vérifier... (heures plus tard ) c'est qu'il est centralisé et maintenant il est débranché...

M'ha agradat la ciutat però l'hotel no ha estat una bona experiència. El millor, el bany: molt nou i molt net.

S'hi va allotjar el març del 2024

• Escrit el 12 de des. del 2023

Excepcional
    • Habitació Triple
    • Estada d'1 nit

Tot super correcte

Molt bona ubicació. Personal super agradable. Instal.lacions impecables. Si tornem repetirem segur!!!

S'hi va allotjar el desembre del 2023

• Escrit el 3 de març del 2022

5,0
    "Hotel céntric a Venecia amb carencies."
    • Estada de 2 nits

La llum principal de l'habitació (al sostre), no funcionaba, només les de les tauletes de nit, l' accés a l' habitació per unes escales molt incómodes, el passadis ple d'objectes, molt desordenat. Sensació de deixadesa. Relació qualitat-preu molt justa.

LLoc céntric, sense vistes, habitació correcte, bany correcte,.

S'hi va allotjar el març del 2022

S'hi va allotjar el novembre del 2021

Llistat 1 - 8

T'igualem el preu
T'igualem el preu
Els millors preus • Sense càrrecs de gestió • Ho has trobat més barat? Et tornem la diferència!