2. Hotelanmeldelser for Italien

• Anmeldt: 30. juli 2022

6,0
    Nogenlunde
    • 1 overnatning

Svært at finde. Google Maps viste et helt forkert sted ud fra adressen. Heldigvis var der hjælp at hente gennem whatsapp til overnatningsstedet. Der burde måske sættes aldersbegrænsning på. Ikke ret mange toilet- og badefaciliteter, så der kunne forekomme ventetid

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 16. april 2023

1,0
    "ubehagelig oplevelse"
    • Forretningsrejse
    • Seng på 6-sengs sovesal for kvinder
    • 1 overnatning

der er intet positivt ved det sted

jeg overnattede en nat, og det var virkeligt dårlige senge , når man tager bad er vandet koldt, madrasserne er virkeligt dårlige og der er ingen skabe man kan låse til sin bagage, jeg havde booket flere dage men bad om refusion fordi jeg skulle afsted før tid jeg ringede ind for at hører om det kunne lade sig gøre Simona som er bestyrer sagde først jaja og sagde hun ville fixe det og jeg ringede flere gange fordi hun ikke havde accepterer min annullering, jeg valgte så at tage forbi for at sikre en aflysning/ konfirmation og talte med Ejeren som også sagde det var ok, Simona flippede helt ud da jeg dukkede op råbte og skreg om jeg ikke stolede på hun ville gøre det og lavede kæmpe drama ud af det (nok fordi hun ikke havde tænkt sig at aflyse ) Simona bestyren havde meget truende adfærd og det var meget voldsomt jeg måtte holde mig for ørene og begyndte simpelthen at bede fordi jeg var bange for hun ville overfalde mig jeg begyndte at filme hende fordi hun opførte sig fuldstændig hysterisk og demonisk smækkede med døre og var meget ubehagelig og i den grad uproffesionel , med meget narcisistisk adfærd .. først efter aftale om at slette video materiale ekstrem meget råben og skrigen fra hende aflyste hun min reservation og ja stedet er generelt for dyrt iforhold til forholdende sengene er dårlige vandet koldt og så skal man nærmest gå på æggeskaller i den tid de har lukket man bliver nærmest bedt om at forlade stedet i den tid der er SIESTA . Simonas venlighed er påtaget og det er virkeligt ubehageligt at forholde sig til. dog var hun flink at lade mig tjekke ind to timer før så jeg kunne sove lidt fordi jeg havde virkeligt brug for det og det påpegede hun også meget dramatisk . jeg gik derfra meget ked af det og var meget rystet.

Overnattede: april 2023

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 3. oktober 2022

7,0
    Godt
    • På rejse sammen med venner

Overnattede: september 2022