2. Hotelanmeldelser for Italien

"Beliggenheden."

• B21 Lifestyle Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Skønt hotel"

• VILLA GENTILE RESORT E SPA Point fra anmeldelser: 10

"Der er rent og meget imødekommende personale tæt på en hyggelig by Cassano del Murge"

• Imago Plus Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig beliggenhed Super sødt personale Bæredygtig med 3 slags morgenmad, der blev serveret, istedetfor en stor buffet. Bier på tagterrassen og masser af grønt og blomster. Store gode værelser - intet manglede"

• JR Hotels Oriente Bari Point fra anmeldelser: 7

"Udvalget på buffet morgenbordet var stort og smagte godt. Havde flere gange kontakt til receptionspersonalet som var venlige og hjælpsomme."

• Villa delle Querce Resort Point fra anmeldelser: 10

"Vi var på en familieferie og ønskede et roligt sted. Det fik vi. Villa delle Querce Resort er et meget smukt sted, som ligger i en stor lund fortrinsvis af oliventræer. Det hele bag en lukket port, så vores biler stod i sikkerhed. Bygningen og værelserne er smukt indrettet med gode senge og fine gamle møbler - det hele yderst velholdt og meget rummeligt. Morgenmaden var fantastisk - meget lækker - med brød, pålæg, yoghurt, kager og frisk frugt hver dag. Til børnene cornflakes og chokocrispies. Al personale var virkelig søde og imødekommende. De var gode til at komme med forslag til ture, ligesom vi havde en god kommunikation med dem, inden vi kom. Vi var meget tilfredse med vores ophold på dette smukke sted. Vi vil med glæde komme tilbage og kan kun anbefale det."

• Trulli Holiday Albergo Diffuso Point fra anmeldelser: 9

"Trullihusene er fine. Interessant at prøve at bo i én. Man møder på kontoret og får sit trullihus et sted ude i byen. Morgenmaden får man på en café midt i byen."

• Palazzo Gatto Bianco Point fra anmeldelser: 8

"Dejligt værelse og central beliggenhed."

• Cala Ponte Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Alt fungerede, fremragende betjening, rimelig pris, charmerende beliggenhed. Rent og ryddeligt overalt."

De 30 bedste hoteller i Bari Province