2. Hotelbeoordelingen Kirgizië
  3. Hotelbeoordelingen Osh
Kirgizië Osh Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• ABS Guest House Osh Beoordelingsscore: 9,2

“Ruime kamer met voldoende opbergmogelijkheden. Eigen koelkast op de kamer, tv aanwezig. Mogelijkheid om te wassen in de gemeenschappelijke ruimte (€1 per machine). Ook voldoende waslijnen om je kleren te drogen, zowel binnen als buiten.”

• Lovely home Beoordelingsscore: 8,9

“De gastvrouw is heel aardig, spreekt goed Engels en weet heel veel. Er is een tuin bij waar je heerlijk kunt zitten. De kamer was wat vol, maar het bed prima.”

• Eco House Beoordelingsscore: 8,4

“Centraal gelegen, ruime kamer, leuke tuin”

• Hotel Orto Asia Beoordelingsscore: 7,7

“Eigenlijk bijna niet”

• Lovely home for you Beoordelingsscore: 8,8

“Liefdevolle familie”

• Osh Grand Hotel Chavo Beoordelingsscore: 8,4

“De ligging is fantastisch. De kamers zijn groot, schoon en comfortabel”

• Level Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk personeel, fijne kamer met fijn bed en goede verduistering door de gordijnen, fijne badkamer, goede diversiteit aan producten bij het ontbijtbuffet”

• Eco House Beoordelingsscore: 8,4

“Het hotel was enorm schoon. Elke dag wordt alles schoongemaakt. De kamer wordt niet extra schoongemaakt, maar dat vinden wij juist fijn. We voelden ons veilig en op ons gemak. De zoon van de eigenaar is erg aardig en spreekt een beetje Engels, wat erg prettig is. De was werd tegen een hele kleine vergoeding gedaan. De douche was groot en een heerlijke straal water. Ontbijt is eenvoudig maar lekker. Water, koffie en thee is altijd verkrijgbaar en gratis.”

• Guest House VIP Beoordelingsscore: 9,3

“Heerlijke tuin waar je super kan relaxen na een trekking. En een zeer behulpzame en gastvrije gastheer.”

De 15 beste hotels in Osh