Siirry pääsisältöön
  1. Hotelliarviosivu
  2. Sri Lanka – hotelliarviot
  3. Badulla District – B&B- ja majataloarviot
  4. Ella – B&B- ja majataloarviot
Sri Lanka Ella Tarkistettuja arvioita bed & breakfasteista ja majataloista todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• The Rock Face Arvioiden pistemäärä: 8,8

”Lähellä keskustaa, mukava parveke. Valoisa huone.”

• Ella Mount View Guest Inn Arvioiden pistemäärä: 9

”Huone oli parempi, kun mitä kuvista olisi voinut päätellä. Näköala huoneesta 6/5. Erittäin hyvä aamiainen ja ystävällinen/avulias henkilökunta.”

• Shining Green View Arvioiden pistemäärä: 9,5

”Erittäin mukava ja asiakaspalveleva henkilökunta. Uskomattoman kauniit näköalat. Ruoka oli hyvää. Huone oli kaunis omalla parvekkeella. Majoittuisin täällä ehdottomasti uudestaan jos tulisin taas Ellaan.”

• Ella Mount View Guest Inn Arvioiden pistemäärä: 9

”Yksinkertaisesti paras maisema hotellihuoneesta minkä olen koskaan nähnyt. Herkullinen aamiainen (voit valita continental tai paikallisen aamiaisen) ja mukava ja avulias henkilökunta. Huone oli siisti ja moderni.”

• Ella Festoon Arvioiden pistemäärä: 9,6

”Perhe ihana ja he auttoivat meitä kaikessa missä tarvitsimme apua (tuktukin / taksin tilaus, nähävyydet jne.) Aamupala oli runsas ja hyvä. Ylijäämät sai ottaa mukaan lounaaksi. Huone oli kiva omalla parvekkeella upein näkymin. Perhe kutsui meidät yhtenä iltana viettämään iltaa heidän kanssaan, mikä oli kiva kokemus! Asunto oli n. 1,5km päässä keskustasta ja he veivät / hakivat meidät muutaman kerran. Perhe opasti meille myös reitin raiteita pitkin sinne. Kävelimme myös nine arch bridgelle raiteita pitkin ja reitti oli kiva! Asunto sijaitsee hiljaisella paikalla, vain luonnon äänet kuuluvat. Suosittelen tätä paikkaa kaikille!”

30 parasta bed & breakfastia ja majataloa

perustuu 45 690 arvioon bed & breakfasteista ja majataloista Booking.comissa