2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Badulla District
  4. Beoordelingen B&B en herberg Ella
Sri Lanka Ella Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• NatureWoodland Beoordelingsscore: 9,5

“De ligging en gastvrijheid waren top. Net buiten Ella, gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht. Ideaal om de omgeving te ontdekken met de eigen tuktuk die altijd beschikbaar was. De kamer was prima met zeer comfortabele bedden. Zeer goede prijs/kwaliteit.”

• Happy Horizon Home Stay Beoordelingsscore: 9,8

“Mooie accommodatie op een prachtige plek. Hele vriendelijke eigenaren voor wie niets teveel is. Heerlijk ontbijt. Kortom een aanrader!”

• “Heel vriendelijke eigenaars. Heerlijk ontbijtje bij de accommodatie. Goeie locatie voor het centrum. Je kan alles vragen aan hen, ze gaan je met alles helpen”

• Country Homes Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijk personeel, fantastisch uitzicht. Ontbijt fijn”

• Blue Ribbon Homestay Beoordelingsscore: 9,1

“Het blue Ribbon ligt helemaal verscholen tussen de bomen, het is als of je in de jungle verblijft. Onze kamer had een zeer groot balkon dat uitkeek op zowel Little Adams Peak, Ella Rock als het daartussen gelegen dal. Werkelijk prachtig. Zittende op ons balkon zien we apen, eekhoorns en tientallen soorten vogels voorbij komen. Een plek om totaal tot rust te kunnen komen. Zeer vriendelijke eigenaar, op loopafstand van het dorp, heerlijk ontbijt, zeer grote kamer en grote badkamer. Echt een heerlijk verblijf!”

• Guest Inn Avendra Beoordelingsscore: 9,8

“Iedere morgen een uitgebreid ontbijt . Mooi uitzicht. De vriendelijke Imantha deed er alles aan om het verblijf compleet te maken. Met overleg brengt hij je naar alle mooi plekken !”

• Ella 100 View Cottage Beoordelingsscore: 9,4

“De eigenaar was super lief en behulpzaam. Wij waren ziek op de dag van aankomst en het was al avond. De eigenaar haalde eten voor ons in de stad zodat wij nog iets konden eten. Verder werd alles tot in de puntjes geregeld door hem. Ook het ontbijt was iedere keer verschillend en heel erg lekker!”