2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Galle District
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Ambalangoda
Sri Lanka Ambalangoda Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Blue Parrot Beach Villa Beoordelingsscore: 9,8

“We hadden echt een onvergetelijke tijd in Blue Parrot Beach Villa. Voor de kinderen was het super om een eigen zandstrandje te hebben om fijn de hele dag in te spelen. Het uitzicht op zee is fenomenaal en zorgt ‘‘s avonds voor prachtige zonsondergangen. Er staan steeds 2 dames klaar voor het ontbijt en Sudath zorgt voor een superlekker diner en eigenlijk alles waar je om vraagt. Het samen met hem vrijlaten van babyzeeschildpadjes in de zee zal voor ons en vooral onze kinderen één van de meest onvergetelijke momenten zijn in Sri Lanka. Wij komen hier met veel plezier nog eens terug!!”

• Lake Life Villa Beoordelingsscore: 9,8

“De plek aan het meer is prachtig. Het is heel groen en rustig. De gastvrouw en gastheer zijn bijzonder vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Je hebt als gast veel ruimte tot je beschikking omdat je gebruik kunt maken van de grote keuken en de eetkamer. De slaapkamer en eigen badkamer waren heel schoon. Wij hebben genoten.”

• Nilupul Villa Beoordelingsscore: 9,1

“Bij Nilupul Villa vonden we rust vlakbij een ongerept strand, verborgen achter rotsen met nabije eetgelegenheden. De villa is een comfortabel toevluchtsoord, omgeven door natuur, en biedt een schoon, ruim verblijf met een gezellig buitenterras. De gastvrijheid van de eigenaar maakte ons verblijf uitzonderlijk; zijn bereidheid om te helpen, inclusief ritjes naar het station, overtrof onze verwachtingen. Nilupul Villa is een ideale mix van rust, comfort en lokale gastvrijheid, perfect voor een serene ontsnapping. Een echte aanrader voor wie een stukje paradijs zoekt.”

• Wallama Villa Beoordelingsscore: 9,6

“Super vriendelijke mensen het strand de rust gewoon het hele plaatje”

De 10 beste vakantiewoningen in Ambalangoda

gebaseerd op 270 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com