2. Hotelbeoordelingen Montenegro
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Cetinje en omgeving
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Cetinje
Montenegro Cetinje Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Apartman L&M Beoordelingsscore: 9,4

“Het verblijf is achter nr 110. Er is een groot appartement met balkon en een kleine, die overigens goed is uitgerust. Er is een wasmachine. NP Lovcen is te bezoeken evenals het klooster. Paraplu geleend van de vriendelijke gastvrouw ivm regenachtige dag. Contant betalen.”

• Holiday in the National park Lovcen Beoordelingsscore: 9,4

“Fijn huisje, met alles wat je zoal nodig hebt een terras en een tuin. Goede bedden ook. De auto mag je in de tuin parkeren. Heel vriendelijke eigenaren. Uiterst rustig dorpje, met veel zingende vogels toen wij er waren. Je rijdt bovendien zo Lovcen NP in.”

• Porto Njeguši A2 Beoordelingsscore: 8,6

“Bij aankomst was de kamer verhuurd die wij geboekt hadden, we kregen als alternatief een huisje.”

• Apart 31 Beoordelingsscore: 9,8

“Lokatie op zich prima, maar overburen konden rechtstreeks in appartement en op het terrasje kijken en omgekeerd wij bij hen. Voelde beetje onvrij”

• Apartments Mirković Beoordelingsscore: 9,8

“Ruim appartement Dichtbij centrum Vriendelijke host Wasmachine Gratis parkeren”

• Oasis of Peace Beoordelingsscore: 9,9

“Het is een prachtig huisje op een rustige(doodlopend straatje) mooie plek!! Met een heerlijke schommelstoel op de veranda met uitzicht op de bergen!! Vriendelijke, coöperatieve host, die met liefde, je pantoffeltjes heeft klaar gezet, flesje wijn en lekkers!! Ik was er met mijn zoon, maar is zeker ook een romantische plek♡”

• Gagovic Beoordelingsscore: 9,8

“Alles aanwezig in dit appartement, zelfs koffie en thee. Zeer vriendelijke host die me al op stond te wachte en alles uitlegde. Alles heel schoon en aan de inrichting is alles gedaan om het de gast naar de zin te maken.”

• Guest house 107 Beoordelingsscore: 9,2

“Vanuit het verblijf ben je zo in het centrum van Cetinje, locatie is dus top. De mensen zijn ontzettend vriendelijk! Toen we aankwamen was het erg goed gepoetst en rook het fris. Er is meer dan genoeg ruimte”

• Apartmani vuk Beoordelingsscore: 9,5

“Mooi ruim appartement, bij aankomst thee en koffie en heerlijk plateau met lokale producten. Eigenaar was zeer vriendelijk, makkelijk te benaderen voor vragen of tips.”

De 30 beste vakantiewoningen in Cetinje

gebaseerd op 4.641 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com