2. Hotelanmeldelser for Maldiverne
  3. Hotelanmeldelser for Kaafu Atoll
  4. Hotelanmeldelser for Dhiffushi
Maldiverne Dhiffushi Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Stone Hotels Dhiffushi Point fra anmeldelser: 9,5

"Først var vi list skeptiske med hotellet, da det på tidspunktet vi bookede kun havde 4 anmelder, men vi tog chancen, og det var det hele værd. Hotellet var helt nyt, og har derfor kun været åben i 1 måned. Væreslet var super dejligt lyst og havde en fantastisk udsigt ud over det smukke hav. Personalet var yderst imødekommende og særligt ms. Dia gjorde et unikt stykke arbejde. Der var fitness, dog en smule lille men helt okay. Dejlig Pool på taget og helt klart det bedste hotel på Dhiffushi."

• Nirili Villa Point fra anmeldelser: 9,4

"Enestående value for money! Stedet er nyrenoveret. Stor opgradering i forhold til det som vi bestilte ud fra billederne. Der blev stadig arbejdet på bygningen, da vi boede der, men der blev taget stort hensyn til os i forhold til larm osv. Der var lidt opstarts vanskeligheder med værelset med problemerne blev hurtigt løst. Vi boede her med stor tilfredshed i 9 nætter. Ejeren er meget flink og arrangerede to gratis middag og hjalp med tur samt transport. Hvis vi nogensinde kommer forbi øen igen, så vil vi bor her igen."

• Club Kaafu Maldives Point fra anmeldelser: 7,9

"God air condition. God wifi. Beliggenhed i den rigtige ende af øen i forhold til affaldsafbrændingen."

• Meeru Maldives Resort Island Point fra anmeldelser: 9,3

"Alle havde total fokus på os, selv dem der gik og rev, hilste og smilede,alt var helt fantastisk"

• "Fantastisk sted! meget venlig og hjælpsom personale. værelset er rent, ligger perfekt til vandet!"

• Meeru Maldives Resort Island Point fra anmeldelser: 9,3

"Stedet er fuldstændig fantastisk, alt var perfekt og vi nød 8 skønne dage på Meeru. Maden var formidabel, Water Front og Over Water Villa er det bedste valg og man får en skøn udsigt og direkte kig til det smukke hav. Vi så alle slags fisk, Rokker, Hejer, Blæksprutter, Skildpadder mm. Det var den vildeste oplevelse. Personalet er super søde og vi havde det bedste ferie."

• Sky Beach Maldives - Dhiffushi Point fra anmeldelser: 9,2

"Personalet var virkelig søde. Maden var meget god"

De 10 bedste hoteller i Dhiffushi