2. Opinions d'hotels de Mèxic
  3. Opinions d'hotels de Baja California Sur
  4. Opinions d'hotels de Cabo San Lucas
  5. Opinions del Mayan Monkey Los Cabos

Opinions del Mayan Monkey Los Cabos 4 estrelles

32 Boulevard Paseo de la Marina Plaza Gali 2do Piso, 23450 Cabo San Lucas, Mèxic

Núm. 13 de 67 hotels a Cabo San Lucas

8,9

• WiFi gratuïta

7,8

Opinions 100% autèntiques

Clients reals. Estades reals. Opinions reals.

Més info- obre un quadre de diàleg
Deixa un comentari

Llistat 1 - 3

• Escrit el 16 de març del 2023

"espectacular"
    • Viatge de vacances
    • Persona que viatja sola
    • Llitera en Dormitori Femení
    • Estada d'1 nit
    • S'ha enviat des d'un mòbil

si

• Viatge de vacances
    • Persona que viatja sola
    • Llit en Dormitori Compartit Mixt de 12 Llits
    • Estada de 14 nits

- La música de la piscina sona molt forta tot el dia des de les 9 AM fins les 11:30 PM aproximadament. Si vols descansar durant el dia és impossible, fins que no para la música no pots. - Hi havia dies que no netejaven l'habitació. - No t'avisan que has de dur un cadenat per la guixeta de l'habitació, vaig preguntar per tours i tampoc em van saber recomanar, igual que per rentar la roba, vaig haver de buscar-me la vida buscant per Google Maps. Haurien de tenir més controlat tot el que són tours, bugaderies, transports a l'aeroport... perquè no en això no em van ajudar en res.

- L'esmorzar inclòs és bàsic: cafè, torrades amb mantega/mermelada, i fruita. Sempre és el mateix i no varien. També pots pagar 100$MXN per tenir un esmorzar més complert. - El hostel disposa d'una piscina amb terrasa on pots prendre el sol, descansar, banyar-te, jugar al ping-pong... - Les habitacions disposen d'aire acondicionat, i els llits són força còmodes.

S'hi va allotjar el maig del 2022

Llistat 1 - 3

T'igualem el preu
T'igualem el preu
Els millors preus • Sense càrrecs de gestió • Ho has trobat més barat? Et tornem la diferència!