2. Hotelbeoordelingen Nederland
  3. Hotelbeoordelingen: Friesland
  4. Hotelbeoordelingen Ballum
Nederland Ballum Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Oans Thuus Beoordelingsscore: 9,2

“De rust, de ongedwongen sfeer en de vriendelijkheid van de eigenaar. Bij aankomst kregen we de sleutel en een korte rondleiding. Daarna werden we met rust gelaten waarbij we echt wel het gevoel hadden elk moment aan te kunnen kloppen voor vragen e.d. We komen hier graag nog eens terug.”

• Sinne Beoordelingsscore: 8,6

“Locatie”

• Luitekamp Ameland Beoordelingsscore: 7,9

“Lekker ruim en luxe , mooie omgeving”

• Ballumerhoeve Petit lodge Beoordelingsscore: 9,4

“Heerlijke rustige locatie met een ruim appartement waar je met 2 personen meer dan genoeg ruimte hebt. En een gigantisch warm onthaal door de gastvrouw, je voelt je gelijk thuis! Ook is aan echt alles gedacht, van keuken benodigdheden tot aan een föhn en noem maar op! Wij hebben één tip: een iets grotere salontafel kan prima qua ruimte en is dan net wat handiger als je in de avond bijvoorbeeld wat hapjes op tafel wil zetten tijdens het tv kijken😊”

• wadgeluk Beoordelingsscore: 8,1

“De ruimte, rust”

• Boetiekhotel Faan - NIEUW! Beoordelingsscore: 9,3

“Top locatie, zeer nette & moderne kamer met alle gemakken voorzien. Een heerlijk bed met keuze uit 2 type kussens. Alles was top! 👌”

• Boetiekhotel Faan - NIEUW! Beoordelingsscore: 9,3

“Ontbijt door variatie prima alhoewel het aanbod op dag drie letterlijk minder was. Hebben broodjes bijbesteld die ook snel werden gebracht. Thee kon extra worden bijbesteld en de thee in de blikjes met bijbehorende kopjes was zondermeer bijzonder.”

• Boetiekhotel Faan - NIEUW! Beoordelingsscore: 9,3

“Het is een prachtig hotel. Met goede bedden en een ruim luxe kamer.”

• Bungalow Uthof Beoordelingsscore: 9,5

“Wat een fijn huis, met een fijne keuken met oven en vaatwasser waar ik heel blij mee was,een grote woonkamer, met een fijne grote tafel, 3 ruime slaapkamers en 2 douches en wc's. De bedden liggen erg comfortabel en het beddengoed ruikt heerlijk fris. Van de tuin hebben we door het weer niet van kunnen genieten, maar denk zeker dat het heel fijn is om daar lekker te zitten. De auto kon fijn bij het huisje staan. Voor ons een dikke 10!”

• Boetiekhotel Faan - NIEUW! Beoordelingsscore: 9,3

“Prachtige moderne schone kamers! Luxe bad losstaand in de slaapkamer en een heerlijke douche. Mijn digitale sleutel deed het niet maar werd direct geholpen! Heel fijn en snelle service!”

De 15 beste hotels in Ballum