2. Hotellrecensioner NOR
  3. Hotellrecensioner Vestfold og Telemark
  4. Hotellrecensioner Larvik
Norge Larvik Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Lysko Gjestegård Gästbetyg: 8,9

”Personalen. Rummet. Och läget”

• Tollgaarden Gjestegaard Gästbetyg: 8,6

”Centralt läge, fräsch , välplanerad lägenhet Allt man behövde Supermysigt ställe jag gärna återkommer till”

• Trudvang Gjestegaard Gästbetyg: 8

”Frukosten var utmärkt. Ett brett urval. Massor av färskvaror, olika bröd och även varmrätter som porrigde. Det är särskilt anmärkningsvärt att det var tillåtet att ta med sig bröd till skiddagarna. Tack så mycket för det! Jag kommer gärna tillbaka. Jag hade ett fyrbäddsrum. Sängen var lite kort men allt var fräscht och rent. Värdarna är fantastiska. Alltid tillgänglig. Hjälpsam. Sympatisk och mycket erfaren när det kommer till att driva restaurang.”

• Quality Hotel Grand Larvik Gästbetyg: 8,1

”Rent och fräscht och läget. Personalen var proffsiga och vänliga.”

• Tollgaarden Gjestegaard Gästbetyg: 8,6

”Trevliga lägenheter i gamla delen av Larvik. Jag har bott här vid flera tillfällen och kommer igen vid tillfälle.”

• ”Jättefin lägenhet. Fräsch. Hemtrevlig. Fint inredd. Gott om plats. Sköna sängar. Hundarna var välkomna utan extra avgift. Fanns kyl, spis, diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare. Trevliga ägare. Enkelt att köra runt när man hade släp med. Enkelt att rasta hundar.”

• Tollgaarden Gjestegaard Gästbetyg: 8,6

”Jättetrevligt boende. Otroligt skön säng och täcke, aldrig sovit så gott. Trevligt område.”

• Larvik Pensjonat Gästbetyg: 8,4

”Ingen frukost.”

• Larvik Pensjonat Gästbetyg: 8,4

”Läget och gemytligheten.”

• Sjøgata Gjestehus Gästbetyg: 9,5

”Underbart boende! Hjälpsam personal. Kommer boka där igen!”

De 10 bästa hotellen i Larvik