2. Hotellrecensioner NOR
  3. Hotellrecensioner Vestland
  4. Hotellrecensioner Ulvik
Norge Ulvik Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Strand Fjordhotel Gästbetyg: 7,3

”God frukost.. Restaurangen var trevlig men serverade Belgisk mat, dock god sådan. OK alltså..”

• Brakanes Hotel Gästbetyg: 8

”Fantastiskt utbud och jättetrevlig personal som var där och fixade hela tiden.”

• Hardanger Guesthouse Gästbetyg: 8

”Fint rymligt rum med bra sängar. Utmärkt frukost.”

• Strand Fjordmotel Gästbetyg: 6,7

”Trevligt bemötande, ok intryck i allmänhet. När vi kom till rummet så såg vi efter en kort stund att väggarna ner mot listerna var helt svällda av fukt, jag har astma, och är känslig för mögel och väta som bildar påväxt som även friska människor kan bli sjuk av. Jag var väldigt trött i Lungorna, och krasslig i halsen efter en natt. På toaletten så var det bristfälligt städat, framför toaletten på golvet så fanns det en ros på ca 4-5 cm av intorkat och kristalliserat urin, och den var svår att missa. Vid frukost och utcheckning så var flera av tallrikarna dåligt diskade, och fanns spår efter tidigare matrester. Utanför vid trappen sitter ett tak som är väldigt lågt, så min resekamrat slog i huvudet, så det blev ett rejält jag och han blödde rejält. För oss var detta inte prisvärt, och svårt att ge någon annan en rekommendation att bo här. På plussidan så var sängarna ock lakanen fräsch, och i övrigt inget större att anmärka på, härlig omgivning.”

• Strand Fjordhotel Gästbetyg: 7,3

”Fint läge med trevlig personal. Bra utbud till frukosten.”

De 5 bästa hotellen i Ulvik