2. Hotelbeoordelingen Peru
  3. Hotelbeoordelingen: Puno
  4. Hotelbeoordelingen Amantani
Peru Amantani Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Loveland was voor mij de perfecte plek om Amantani te verkennen. Het is een rustige plek met een terras met uitzicht op het meer. Sofia is een fijne gastvrouw die je helpt met je vragen en het organiseren ervan. Daarnaast kookt ze heel lekker en je kunt heerlijk knuffelen met haar schapen!”

• “een geweldige ervaring te verblijven bij Jose en Pilar. super verzorging en zoveel liefde en hartelijkheid. een prachtige locatie en fantastische mensen om 2 dagen bij te verblijven. je kunt heel veel leren over hun leven en het bijzondere eiland.”

• Amantani Lodge Beoordelingsscore: 9,8

“Henry & Mariluz zijn ontzettend aardige mensen. Het zicht op het meer is prachtig (net zoals het hele eiland). De kamer en badkamer waren erg mooi en proper. Er zijn genoeg dekens aanwezig voor de koude nachten, ik heb het zelfs warm gehad. Mariluz haar eten is heerlijk! Je proeft de versheid van de ingrediënten. Ik werd bij de haven opgehaald door Henry en hij zorgde de dag nadien voor een motortaxi omdat ik van een andere haven moest vertrekken.”

• “De gastvrijheid was top. De familie deed er alles aan om het ons zo comfortabel mogelijk te maken. Ook was het uitzicht prachtig vanaf onze kamer.”

• Inca lodge - Amantani Beoordelingsscore: 9,6

“Uitzicht over Titikakameer. Vers, lekker eten. Hartelijke ontvangst. Fantastisch mooie zonsondergang vanop de Pachamamatempel.”

De 5 beste hotels in Amantani

gebaseerd op 464 hotel reviews op Booking.com